Auw au au.. lekker haren trekken en knijpen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wanneer en hoe kan je je uk (af) leren dat hij/zij geen haren mag trekken, knijpen/knoeien etc? Wij zeggen aldoor al AU en 'Justin, nee nee dat doet pijn bij papa/mama. Maar wanneer hebben ze t door of hoe hebben jullie dit gedaan?

2. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    ja dat wil ik ook wel weten (en papa hier ook :D)

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Nee, zachtjes! En haren losmaken, of handjes uit je gezicht plukken. En dat beslist zeggen en doen. Dan minimaal 100 keer herhalen. Helaas, het is niet anders. Het duurt echt heel lang voor ze dat snappen. Is ook de eerste keer dat je gedrag probeert bij te sturen. Ik probeer ook om meteen een alternatief te bieden. Dus ik aai bv mijn gezicht heel zachtjes met haar handje. Of ik geef haar een speeltje.

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hey pendrag dat doe ik ook! Ik doe dan voor hoe ze mama ook heel lief kan aaien hihi.
    Maar soms wel pijnlijk hoor, die aanvallen!
    Ik denk ook dat het gewoon eindeloos herhaald moet worden!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha dat zou ik ook wel willen weten, vooral het knijpen! Auwauwauw! Ik zeg ook al elke keer dat het niet mag en pijn doet, maar hij moet er dan altijd om lachen!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja en probeer dan maar s serieus te blijven (kijken) haha :) de sneaky's.. ;) Ik zeg ook vaak idd kijk Justin aai mama/papa en poes en dan denk ik, goh dat gaat best goed en ineens knijpt ie weer keihard.. :) Och je kan ze soms wel opvreten, de schatten haha.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Naast het haren trekken en het knijpen is Vigo ook heel goed in 'slaan' :) Vandaag of morgen bezorgt die kleine druif mij echt nog een keer een gebroken neus.
    Ik zeg 'nee Vigo' en haal zijn handen van mijn gezicht/haren af en zeg dat dat pijn doet. daarna laat ik hem zien dat hij mama ook kan aaien hahaha. Ik pak dan zijn handje en wrijf er mee over mijn gezicht en zeg 'aai mama'.

OMG :) :) :)

8. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ze kennen het oorzaak tot gevolg nog niet.
    Het beste werkt het om het terug te doen, maar dan NIET zo hard maar ze merken het wel.

Enne he ik kan ook moeilijk serieus blijven kijken haha , want hier komen ook van die aanvallen zoals keihard in de neus knijpen of aan mijn mond knijpen of trekken. En dat doet echt heel zeer soms.

9. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Zeker auw! ik heb soms hele krassen in mijn gezicht! ook verlies ik elke dag wel een aantal haren, hoe harder ik auw zeg, hoe harder hij gaat lachen!

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Jelte doet het ook allemaal,maar ik doe er niets aan, kan op latere leeftijd ook nog wel afgeleerd worden,en nu doen ze dat toch niet bewust.

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    hm.. Elena trekt nu ook al aan onze haren, papa's borstharen en vooral aan mijn ketting.. Niet bewust, toevallig grijpt ze ons ineens vast en laat ze echt niet meer los! En helemaal grappig, ze zet haar nageltjes (die wel netjes zijn geknipt) in mijn vinger als ik haar de fles geef en dat doet echt pijn! ;)
    Maar goed, een baby van 3 maanden snapt er nog helemaal niets van als ik nee zeg.. Ik vind het wel heeeel lief, de schat nog maar 3 maandjes en al zo sterk dat ze ons wel echt pijn doet! hihihihih

12. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    oeps, sorry dubbel gepost! :oops:

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Britt vindt de afstandsbediening ook waanzinnig interresant en nog leuker is om mama daarmee te slaan....

Deel Deze Pagina