hihihi ja egggg wel....en het wordt alleen maar zwaarder hahaha kleine kids kleine zorgen....grote kids grote zorgen!!! mijn oudste is 11 en tis nu al af en toe aaarrrggghhh hahhahaha....maar zoals ik al zei....het heeft ook zijn leuke kanten.......zoals eigenlijk iedere leeftijd!!!!!
Prima oplossing.. Moest laatst wel lachen naja eigenlijk moet je er niet om lachen maar dat is soms wel eens heeeeeel moeilijk... Hier werkt het als volgt hij doet iets wat niet mag en ik zeg daar wat van ales hij het dan nog eens doet zeg ik nu krijg je laatste waarschuwing als hij het dan nog eens doet moet hij op de mat.. Moet hij 2 min zitten ik haal hem dan op kusje en knuf en hup weer verder... Vorige week pakte hij fotolijst uit de vensterbank ik zei j zet dat maar terug dat mag niet.. Vervolgens pakte hij 2 keer het lijstje zette het ook meteen weer terug loopt maar gang trekt de deur dicht terwijl hij zijn allerschattigste doeggggg zegt en gaat op de mat zitten ik hoor hem tegen zichzelf babbelen oh oh oh komt een paar keer voorbij vervolgens komt hij dus even later weer binnen.. Mama kus geeft me een kus een knuf en gaat weer verder spelen... Dusss
hahhahaha wat een kleine wijsneus hahahahahaahahahhaahahah en dan proberen je gezicht strak in de plooi te houden!!!
Het wordt al erger heb ook geen idee van wie hij het heeft En dan moet ik idd niet gaan lachen... Nou dat gaat niet
Truelove4ever: jaa dat hoor ik vaak inderdaad, moet t zelf nog meemaken hahaha hopelijk word mn dochter zoals mij. T/m mn 14e was k heel lief! (Daarna niet meer maar ach dan heb ik 14 jaar om me voor te bereiden!) MrsNuke: ahwww jaa dan zou ik ook mn lach niet meer kunnen inhouden! Hihi
nou .....als jij dit echt bent zou ik er verder mee gaan.....wou dat ik zo fotogeniek was hahaha bij mij zie je alleen een zware vlek hahah
Vind het leuk om af en toe foto te hebben.. Maak liever zelf foto's En niet zo jezelf naar beneden halen !
hihihi haal mezelf niet naar beneden zie gewoon ech een zwarte vlek hahhaha *just kidding* maarja ben ook een paar jaartjes ouder als jou (34..grr hihi) maar meiden t was gezellie maar ben nu echt slapen doeggggggggg