Hi! Misschien een stomme vraag maar ik maak me er echt druk om! Morgen gaan we met het gezin naar walibi. Super leuk maar ik met mijn maatje 50 wil niet voor Jan met de korte achternaam staan bij bepaalde attracties (en vooral achtbanen) Heeft er iemand ervaring en welke attracties kan ik sowieso aan me voorbij laten gaan? Ik weet dat er bij een aantal achtbanen test karretjes zijn maar ik bereid me liever alvast voor op wat teleurstelling. Goliath is door dat riempje al een no go weet ik. (Ja, ik ben te dik en hoef ook geen gezondheid tips, ik moet ook afvallen. ) Bedankt voor diegene die het serieus nemen.
Zou het niet afhangen van je bouw? De ene maat 50 is de andere maat 50 niet. De teststoelen zijn wel handig (en confronterend, maar liever dat dan er achter komen in het achtbaan karretje zelf). Veel plezier iig morgen!
Zelf geen ervaring, maar mijn man was laatst in walibi en daar bleek een vrouw te dik te zijn voor de lost gravity. Zij moest op meerdere stoelen gaan zitten om het te proberen, en ze probeerden met 2 man de beveiliging dicht te doen. Toen dit niet lukte moest ze de achtbaan verlaten en kreeg ze als compensatie 2 consumptie bonnen. (Dat vond mijn man dan wel weer sadistische humor.) Maar voor elke entree staat er een test stoel waar je kan testen en bij een groen lampje kan je naar binnen en bij een rode niet.
Ik heb met maat 50 die ik toen had wel in de Baron geweest. Goliath weet ik niet. Overal waar ik in wilde ben ik geweest. Ja, die Baron is wel strak, maar ging wel!
Waarom krijg je dan 2 consumptiebonnen? Een volwassene die te kort is ervoor krijgt die ook niet toch?
Ik snap dat je hiermee zit, maar vind het echt rot voor je wel, dat je je daar druk om moet maken. Dikke knuffel allereerst. verder staat vooraan bij iedere attractie aangegeven of je erin kan of niet. Dus geen zorgen, je gaat een heerlijke dag hebben!!
Geen idee, ik maak het beleid niet. Maar misschien toch eens om compensatie vragen inderdaad, aangezien ik maar 1.60m ben.
Hele leuke dag gehad! Het was te druk helaas om echt alle achtbanen af te gaan maar we zijn wel in de Xpress (Platform 13 geloof ik nu) en de Speed of Sound geweest. Dat paste makkelijk.
Heel persoonlijke vraag, maar is je maat 50 in broek maat/ heb je brede dijen? Ik ben ook overgewicht en ik ben heel bang om die achtbanen in te gaan, omdat ik niet weet of ik ga passen door mijn dijen. Ik ga volgende week naar Walibi en ben wel van plan om die test stoelen te gebruiken, maar ik dacht laat me het maar gewoon vragen dan ben ik een beetje minder op mijn zenuwen wanneer ik daar ben haha