Nitendo dsi xl of nitendo3Dxl erveringen gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door ma1, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    We willen de oudste een Nitendo voor Sinterklaas geven maar welke
    Hebben jullie ervaringen, de dsixl staat momenteel bij Bart Smit te koop voor 130 euro

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kijk eens op mp in jouw omgeving om op te halen ;)

Hier allemaal gehad, nu 3ds xl.. Dsi xl is ook prima, die heeft alleen de 3d functie niet..

De nieuwste nintendo 2ds is volgens mij niets, kun je niet inklappen, geen 3D functie etc..

3. IH5

IH5 Niet meer actief

Maakt niet zoveel verschil.
    We hebben hier enkele Nintendo DS en 3DS, 3DS XL etc in huis.
    De oudste (6,5 jr) zet nooit de 3D functie aan, die speelt alleen maar in 2D, vindt hij fijner.

De jongste mag soms Mario Kart doen, maar niet in 3D, alleen in 2D.

Zelf vind ik de 3D wel mooi, maar mijn kids gebruiken het dus niet. Je zou het je dus kunnen besparen.

De XL vind ik overigens wel een plus: het scheelt toch wel veel in grootte hoor en dat is fijn.

4. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Denk dat ik voor de DS xl ga

5. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Je moet zo denken dat de DS al een tijdje uit is, en de DSI ook, alle nieuwste spellen zullen uitgebracht worden op de 3DS, als de functie nou aan staat of niet.

Dus als je kinderen een nieuwe spel uitgebracht zien, is die hoogstwaarschijnlijk niet te spelen op de DSI of normale XL.

Ik zou daarom alleen maar een 3DS kopen, functie of niet. Als je ds/dsi spelletjes wilt spelen lijkt het me beter om een tweedehandse te kopen en vervolgens een r4 kaartje te kopen met alle spellen gratis op te zetten.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Zou voor de gewone dsixl gaan. 3D wordt afgeraden voor kinderen. Zeker tot 6 maar liefst langer. Hebben zelf hier bijde de dsixl en bevalt goed

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    3ds spellen kunnen (nog) niet op R4

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843