Hoi meiden, Net met m'n dochtertje aan het spelen en toen kreeg ik een schop in m'n buik. Deed me even zeer, maar heb nu nergens geen last meer van. Meer aan de zijkant. Kan het kwaad als je een schop in je buik krijgt?
Je baby zit nog goed veilig verstopt achter je schaambeen als het goed is. Als je verder nergens geen last van hebt, niet druk maken Fijne avond!
Oké, nou, ze is wel eens vaker aan het op en neer springen geweest op m'n buik, haalde ik er haar direct af, maar nu kreeg ik echt een soort trap.
Mijn dochter is soms ook erg druk krijg dan ook weleens een por in me buik (per ongeluk natuurlijk).. buiten dat gaat t gewoon goed met de baby
Zolang de pijn/vervelend gevoel snel wegtrekt is er niks aan de hand. Ik krijg regelmatig duwen en af en toe een schop tegen mn buik van mn onhandige/wilde zoontje maar alles gaat gewoon goed en de baby schopt van binnenuit gewoon terug
Werd met 11 weken door een buurjochie in mn buik gestompt.. wilde even laten zien dat hij kon karate.......... Niks aan de hand gelukkig! Kleine zit nog verstopt .. als jeje toch zorgen maakt, gewoon bellen!
Ons kindjes ook al per ongeluk tegen mijn buik gestoten en telkens geen probleem. Kindjes zitten heel beschermd en zolang je geen last krijgt denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Heb ook rond tien weken een goeie beuk in m'n buik gehad en toen de vk gebeld, die zei dat er echt niks mis kon zijn omdat je baby nog helemaal achter schaambeen zit, kan dus echt niks gebeuren!!
die schop is niet tegen je kindje aan gekomen. ga maar eens plaatjes zoeken op google van je termijn zwangerschap. om te zien waar het kindje nu zit. geen zorgen maken dus. ik ben 31 weken en mn zoontje liet van de week zn hoofd op mn buik vallen toen ik nog op bed lag. maar zelfs dan is er niks aan de hand.