Hoihoi dames, Misschien weten jullie raad... heb mijn dochtertje laatst worteltjes gegeven en een slabbertje hielp niet echt. Haar (lees:mijn) lievelingstruitje is daardoor verpest. Ik heb het al twee keer twee keer in de was gegooid, een keer met Vanish en een keer met Biotex. Maar ik zie nog steeds lichte vlekken. Hoe krijg ik dit eruit??
Met ossegal zeep even flink poetsen?? En daarna nog een keer uitwassen in de wasmachine, ik krijg er werkelijk alles mee uit de kleren. Zelfs de (oude) olie vlekken van manlief zijn werkkleding
dat is het enige dat inderdaad helpt, was het op een mooie zonnige dag en leg het buiten in de zon op een wasrek. Grote kans dat het ineens verdwenen is. maar omdat het al oude vlekken zijn lukt het misschien niet meer.
Ik heb hier vlekken van zand in truitjes zitten?? Die krijg ik er niet meer uit....en vlekken van fruitsiroop ....
Ik gebruik echt voor alles Shout en nog geen vlek gehad die er niet uitging! En voor de 1.50 die de fles kost kun je het prima proberen haha
Ik doe dat inderdaad echt wel bijna 24 uur inweken met Biotex (die groene) en dan zijn de vlekken vaak al bijna weg of verkleurd.. En dan gooi ik hem nog in de wasmachine met normaal wasmiddel. En als dat nog niet alles eruit heeft gehaald, leg ik hem in de zon. En witte kleding was ik ook nog wel es met Biotex Echfa wit, dat bleekt alles weer een beetje zeg maar.
Ik gebruik altijd shout ofzo.. Weet niet precies hoe je t schrijft, maar daar krijg ik echt alles mee schoon!
in de vanish weken helpt. Alle slabbers mee schoon gekregen. rode kool ging er hier zelfs uit met Soda.... ook in de week zetten. daarna uitwassen.
Bedankt voor jullie tips, dames Ga het uitproberen. En waar kan je die Shout kopen, ken het helemaal niet...
Supermarkten, kruidvat en etos volgens mij ook... Staat bij de vanish in de buurt want t is een vlekkenverwijderaar
Ik krijg niet alles eruit met Shout. Wat doe ik dan verkeerd? laten jullie t eerst weken? Ik doe t erop en dan in de wasmachine.
Alles is schoon te krijgen met afwasmiddel! even inwrijven en uitspoelen en daarna in de was. Zelfs een kersenvlek op een wit shirt ging en prima uit! Succes!