WD is niet zoals een slechte horrorfilm waarbij je alleen schrikt van het plotselinge harde geluid. En het draait idd en gelukkig niet alleen om de 'walkers'. Zonde dat sommige mensen afhaken bij seizoen 2! Ze kregen minder budget van AMC, vandaar dat er minder walkers waren en meer dialoog... vanaf seizoen 3 is het namelijk een goede mix van beide. Dit jaar zal die nieuwe serie ook van start gaan. Ook gebaseerd op een strip en zal in Californie afspelen.
wij vonden seizoen 2 fantastisch nu met seizoen 3 vind ik het nog steeds super.. Iedere keer word i kweer in het verhaal gezogen haha.. Het is hier nu echt een favoriet, en iedere vrij 45 minuten gaat de walking dead aan. (s'avonds dan als de kids op bed liggen )
Zooooo ik ben nu bij die ene aflevering met die twee zussen (mensen die het hebben gezien weten welke scene ik bedoel!) jeetje ik zat echt te stuiteren zo spannend. Waaaah
Schrik effecten.. Ja soms, maar dat komt omdat het geluid heel hard staat en ook achter ons hangt zeg maar haha. Verder is het een super goede en spannende serie
Vind het een geweldige serie had hem al gekeken via de Amerikaanse netflix. Nu wachten tot maandag... spannend!
Ik heb seizoen 1 gezien. Volgens mij weinig schrik-momenten, maar wel scenes met opbouwende spanning, die ook lang wordt vastgehouden. Dan zit je juist te wachten op de climax, maar de aanloop duurt zó lang! Vond het niet erg rustgevend
Ik ben inmiddels helemaal verslaafd. Er gaan hier 1 tot 4 afleveringen per dag door Gisteravond leek het wel even omgekeerde wereld hier in huis: mijn man wilde persé een keer voor de afwisseling een romantische comedie kijken en ik zat er chagerijnig naast omdat ik liever twd wilde kijken
WoW zijn net aan seizoen 3 begonnen.. Wrf net een schrikmoment gehad, zat gewoon te gillen op de bank😱
@Chilleke daar zitten wij nu ook in wooowww, zitten behoorlijke schrik dingen in. wij zitten bij aflevering 11 van seizoen 3 nu..
Nou, dat belooft wat.... Wij zijn in seizoen 2 nog. Maar inmiddels té verslaafd om nog te kunnen stoppen dus ach, laat die schrik-effecten maar komen
Wij zitten op aflevering 9. Echt ijzersterke verhaallijnen.... Tis dat we samen kijken anders zou ik de hele dag kijken 😳
Haha soms is het echt spannend. Maar over t algemeen best goed te doen. Wij lopen tegelijk met amerika maar vindt elke week 1 aflevering kijken veel minder leuk..
ja het zijn inderdaad ijzersterke verhaallijnen, het word ook steeds leuker, vanavond de laatste aflevering van seizoen 3 kijken en daarna ff pauze en als we seizoen 4 gehaald hebben weer verder kijke