Ik ben aan het rondneuzen voor leuke kledingpakketen voor ons meisje op marktplaats. Ze word in augustus geboren. Nu zie ik veel leuke pakketen maar ook met korte mouwtjes enz Wat voor kleertjes adviseren jullie voor in die tijd?
Ik had beide voor ons Juli-dame De eerste weken was het te fris voor korte mouwen, maar we kregen daarna ook dagen in augustus en september waarin zelfs alleen een rompertje te warm was. Je kan een shirtje met korte mouwen prima aan doen op een kille dag met een romper met lange mouwen eronder. Als het dan een dag lekker is doe je een romper met korte of zonder mouwen eronder aan. Lekker een vestje erbij om evt eroverheen aan te doen. Lekker combineren
Ik zorg dat ik van alles wat heb. Het weer is hier nooit te voorspellen en je weet natuurlijk ook niet of je kindje het snel koud heeft of juist snel warm.
Ik zou ook van alles wat aanschaffen. Echter kunnen korte mouwen in shirtjes altijd wel.. Als het toch te koud blijkt, dan kan je gewoon een romper met lange mouw eronder doen..
hier ook in aug uitgerekend, ik koop zowel mouwloze rompers al met korte en lange mouw. Naast shirtjes ook twee vestjes, voor het geval het toch wat kouder is. Het blijft Nederland, augustus betekent niet per definitie zomer
Ik zou van beide aanschaffen. Dus truitjes met lange mouw en met korte mouw. Een paar rompers met lange mouw en de rest met halve en geen mouwtjes. Broekjes zou ik het merendeel lang aanschaffen, misschien een enkele kort ertussen. Ik ben zelf kraamverzorgende en ik zie in de zomermaanden vanalles voorbij komen. Kindjes die alleen in een romper liggen de ene dag en de andere dag hebben ze weer een compleet pakje aan. Ligt er ook maar net aan hoe warm het is en hoe goed je kleintje zich al warm kan houden. Over het algemeen liggen ze die eerste week(en) vaak nog wel gewoon met kleertjes aan. Lange mouw romper een paar van is ook fijn omdat het zelfs in de zomermaanden soms nog wel voorkomt dat je kleintje zich moeilijk kan warm houden en dan is een lange mouw romper ideaal omdat die de warmte beter vast houd. Maar zou die niet heel veel van halen, 2 of zo, de rest is snel bijgehaald.
Korte broekjes zou ik niet doen.. Ik had er een gekregen en die heeft hij een dag aangehad en verder wat het daar veel te koud voor.. Maar voor een meisje kun dat natuurlijk makkelijk oplossen met een rokje met of zonder legging ofzo.. en verder shirtjes inderdaad met een romper met lange mouwen eronder.. maar ik zou er niet teveel kopen.. want een dun shirtje met lange mouwen is ook echt niet zo warm hoor.. en ze liggen toch niet in de zon of zo..
Ik heb een zoontje van 25 juli. Hij heeft alleen maar lange mouwtjes aangehad. Die paar heel warme dagen had hij een leuke romper, shirtje lange mouw en als het echt te warm werd gingen eerst de sokjes uit en dan het shirtje. Lag hij in broekje en romper korte mouw.
ik heb ook van alles gekocht, lange en korte mouw. wij krijgen een juli meid, ik zit weer in twijfel over de maat, 50/56 of 62 kopen. de fam van mijn man is nog al groot, de kids die daar geboren zijn konden meteen maat 62 aan. gewoon lekker shoppen dus, heerlijk
De gyn die een tijdje geleden wat controles bij mij deed vertelde trouwens dat het geboortegewicht eerder naar die van de moeder neigt dan die van de vader. Klopt hier wel.. Ik was klein en licht, onze dochter ook en dat verwachten we nu weer. Mijn man was een dikke 9ponder en groot
Hier een meisje van 9 augustus, eerst gewone kleding langemouwen shirt en broekje, en toen sloeg de warmte in dan lag ze alleen maar in een rompertje, maar zou van alles iets halen
Als ze niet meer onder de dekens blijven liggen gebruik je een slaapzak. Da twas hier pas na 5 maanden of zo
bedankt meiden voor alle reacties. Wat ben je toch snel uit dat kleine spul als je kind al wat groter is. Voelt net of ik voor de eerste keer zwanger ben. Nogmaals bedankt voor alle tips.
onze meid is van 5 augustus en netzoals annet ik zou vanalles wat halen eind aug/sept was het erg warm en lag ze alleen in zon rompertje met zeer smalle bandjes bandjes
Korte mouwen kan idd al snel hoor. En als het fris is gewoon een rompertje met lange mouwen er onder of een vestje erover
ik had voor L ook van alles, setjes korte mouw, setjes lange mouw. Met vestjes, romper lange mouw en maillootjes gecombineerd als het kouder was