Meeneemschommel van Fisher price Nieuwe schommelstoel amper 3 maandjes hier gestaan mijn dochtertje heeft er enkele keertjes ingezeten maar vond het niet zo leuk, dus zonde om hem te laten staan helemaal nieuw de bekleding schoon en rookvrij. Schommelt in 8 standen Speelt 3 verschillende liedjes Knippert met de lampjes in het deuntje van het liedje Te gebruiken ong t/m 9 kilo Hoes goed te wassen zie foto
Onze kleine meid is uit haar stoeltje gegroeid dus bij deze bied ik haar mooie cosi aan topline uitvoering. schoon en vlekvrij, geen ongelukken mee gebeurd en uit rookvrije omgeving. Verkleiner aan 2 kanten te gebruiken Schouderbandjes Geïntegreerde zonne-kap Bijpassende Voetenzak Limited Edition zie foto
Mooie complete zwarte Quinny freestyle 4XL model 2005 laatste model mooie bekleding. Quinny dreami Matrasje met hoesje aerosleep voor matrasje speciaal tegen spugen quinny dekentje regenhoes dreami muskietennestje Adaptors voor maxicosi en dreamibak Luiertas grote boodschappenmand. Buggyzitje zowel naar je toe als van je af te zetten. orginele regenhoes buggyzitje Hoofdkussen Zonnekap met veelopbergruimte verschillende standen zit en lig ( deze kan ook helemaal plat liggen) Beugel tegen uitval zwenkwielen steering draaien mee maar kun je ook vast zetten Handvat is verstelbaar in verschillende standen zowel voor kleine als grote mensen geschikt Alles orgineel van Quinny Gebruiksaanwijzing-boekjes erbij, en nog extra nieuw verpakt bevestigingsmateriaal van knopen mocht er ooit iets kapot gaan. zie foto
badset van bebejou Mooi badsetje ecru van bears and balloons. Badje met speciale slang en stop. Badstandaard luieremmer wasbak 2 vaks zeepbakje thermometer wattebol en oorstaaf bakje Potje ( deze is nog nieuw niet gebruikt)
Ik heb nog meer waaronder kleding voor meisje en jongen nieuwe dingen maar ook dingen die amper gedragen zijn en nog meer. staat allemaal op marktplaats klik op de link en je komt bij een advertentie en dan kun je onder de advertentie kijken naar alle advertentie's die ik heb. http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kind-baby.marktplaats.nl/autostoeltjes/125489548-mooie-shantung-maxi-cosi-cabrio.html
hoi leuk te zien dat je vlakbij woont hihi moest ik ff zeggen vond het leuk normaal weet je geen plaatsen en nu gaf je link met marktpl. leuke spulletjes heb je erop staan
nog te koop maxi cosi cabrio met voetenzak speciale meisjes uitvoering de shantung en de droom mobiel van fisher price het badsetje en nog wat kleding van mexx en miniman en vinrose enz enz