Wie heeft er een wallaboo luiertas en wil een paar foto´s maken van de binnenkant? Beetje raar verzoek misschien, maar ik vind ze zo mooi aan de buitenkant, maar ik wil even zien of ik de binnenkant ook praktisch vind. Hier in de omgeving kan ik ze niet vinden, dus in ´t echt bekijken gaat niet Ik twijfel erg tussen de Nore en de Soft, maar omdat ik denk dat de Soft mooier blijft in de regen ga ik waarschijnlijk voor die.
Ik wilde eerst een Oilily, maar de wallaboo vind ik ook erg mooi en die kan ik ook hier in Duitsland online bestellen. In ieder geval een blauwe, past mooi bij de kinderwagen. Foto's zouden handig zijn haha.
Hee meiden, Ik heb een wallaboo luiertas. Heb net even foto`s gemaakt en zal ze even in mijn album zetten. Vind het zelf trouwens een erg fijne tas. Gebruik hem nu wel minder omdat ik niet altijd voedingen mee hoef te nemen als ik weg ga. Groetjes Wendy
Ik heb de wallaboo maxicosi voetenzak en die is in dezelfde stof als die Nore. Blijft echt boven verwachting goed, zelfs na een wasbeurt, regen, sneeuw etc.
Dankjewel mini! Dat ziet ergoed uit Heel lief dat je een foto wilde maken! ´t Is gewoon niet handig dat ze ze niet in meer winkels verkopen. Nu nog iemand vinden met een soft zodat ik kan vergelijken.
Ik heb volgens mij dezelfde als de foto's. (volgens mij 85 euro) echt een geweldige tas en een aanrader
http://www.wallaboo.nl/nl/producten/luiertas+xl deze heb ik, dacht dat je die bedoelde. Is iig ideaal
Enne.. nog iemand in het bezit van de Soft? Zeikerd ben ik hè? Maar ik ben zo bang dat ik een dure tas koop en dat het dan een miskoop blijkt te zijn
Ohh ik lees gelijk ff mee, zit er ook aan te denken aan de soft..! Je krijgt hem nu ook kado als je lid word van Ouders van nu..!
Nou ik dacht ook dat de Nore groter was, zo lijkt het wel op de site maar de afmetingen zijn kleiner als de soft... Nore: Afmetingen: 38cm x 30cm x 14cm Soft : Afmetingen: 44cm x 36cm x 17cm XL : Afmetingen: 48cm x 37cm x 16cm
Nee he! Op het plaatje lijkt hij toch echt een stuk groter.... Denk wel dat de indeling van de XL makkelijker is omdat hij breder is... Zou fijn zijn als er iemand een foto van heeft