Ervaringen met sack n seat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Iman, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Ik wilde graag weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben!

Ik wilde er 2 aanschaffen voor de vakantie.. Firdaous blijft absoluut niet aan tafel zitten waardoor het eten een ramp wordt! Ook is het geen optie om voor Ameen een eetstoel mee te nemen want we gaan vliegen!

Dus ik dacht hartstikke handig kan je overal in je luiertas mee naar toe nemen.. ik hoop dat er mensen zijn die een goede ervaring hiermee hebben! Negatieve wil ik ook graag weten!

Ik doe er een link bij naar de marktplaats waar een duidelijke foto bij staat!

http://link.marktplaats.nl/187361549

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb je vraag verplaatst naar uitzet.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Wij hebben er eentje en het is best een handig ding, vooral als je op bezoek gaat bij mensen die geen kinderstoel hebben.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ooh die lijkt mij ideaal!

5. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Wij hebben er ook 1, nadeel is dat je kindje laag zit, met de neus tegen tafel zeg maar...
    Maar op zich is het een prima oplossing voor mee op visite of vakantie.
    Je kindje kan ook vrij makkelijk opzij leunen, Jelte krijgt een stoel zo wel omver dus...goed opletten en tegenhouden.

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij hebben er 1 van Kees (bij babypark). Daar zit je kindje wel wat hoger op de stoel omdat er een soort verhoger bij zit. Hij is denk ik wel wat groter. nadeel vind ik dat de gordel vrij laag zit (bij de heup. Dus ik moet nog wat voor de borst verzinnen.

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik heb er ook 1 en hij is echt superhandig.
    Je kan je kindje wat hoger laten zitten door er gewoon een kussen onder te zetten.

8. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb er ook een en die zit altijd standaard in mijn luiertas. Erg handig vindt ik 'm. Bij stoffen bekleding op stoelen leg ik evt eerst een theedoek erop tegen het vies worden vd stoel.

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik ben helemaal weg van mijn sack'nseat! En Jelle ook... Het is ook erg stoer om op een gewone stoel aan tafel te zitten... :)

Het enoge nadeel eraan vind ik als je een stoel hebt met alleen aan de bovenkant een rugleuning... Dus dat er een open stuk zit tussen de zitting en de rugleuning... Dan zitten ze met hun kontje naar achteren en met de rugleuning in hun nek,... Niet echt prettig, maar verder is hij fantastisch!

Dat van die theedoek is trouwens ook een goed idee... Oma heeft al spaghettivlekken in haar witte bekleding zitten omdat Jelle zo lekker kan knoeien... :confused: :D

10. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    bedankt meiden voor jullie reacties! Ik ga er morgen twee kopen voor de vakantie! :)

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Daar zit toch die losse band voor bij? die doe je dan net boven het zitgedeelte om de leuning en dan hebben ze steun in de rug ;)

Deel Deze Pagina