ik heb een voetenzak voor mijn kinderwagen van een ander merk en deze past niet goed op de bugaboo. tevens zweet mijn mannetje er erg in. wie heeft ervaring met de wallaboo of bugaboo voetenzak wb warmte? en kunnen ze lekker hoog gesloten worden?
Heb je de voetenzak er met deze temperatuur in zitten dan? Want dan kan ik me goed voorstellen dat je kindje erg zweet... Wij hebben de bugaboo voetenzak en zijn er erg tevreden over. Hij kan inderdaad lekker hoog dicht. Mijn dochter transpireert vrij snel, maar daar heeft ze bij de voetenzak nog geen last van gehad (ik gebruik hem alleen wanneer het echt fris is)
nee, gebruik hem nu nog niet hoor, maar dit is mijn ervaring van afgelopen winter. we hebben nu nog geen voetenzak nodig inderdaad maar soms is het handig alleen de onderkant op de wagen te laten en dus de bovenkant eraf te ritsen (dat kan de zak die ik nu heb sowieso ook niet)
Ik had van Wallaboo de voetenzak voor in de maxicosi, echt een heel fijn ding, maar daar is ze nu wel uitgegroeid. Al heb je ook grotere versies. Ze voelde er niet snel zweterig in aan, wat ze met zo'n prenatalwikkeldoek wel snel deed. Die Wallaboo voetenzakken blijven ook heel goed na een wasbeurt. Ik heb voor de Mutsy gewoon die van Mutsy, die bevalt prima, kan je ook de bovenkant van los ritsen.
hoi,de wallaboo en de bugaboo voetenzak hebben beidde dezelfde opties -Je kan ze wassen -Bovenkant kan verwijdert worden -Beidde hebben een soort flapje waardoor de zak niet wegzakt als ie om de wagen zit -beidde kunnen hoog dicht maar hebben ook drukknoopjes om minder hoog te sluiten. Ik zou zeggen kies welke je het mooiste vind,wij hebben de wallaboo omdat ie erg mooi is en blijft.
ben net naar de winkel geweest, wilde eigenlijk op internet bestellen maar dat is toch altijd lastiger met zo iets. was maar goed ook want ik wilde heel graag de wallaboo, maar die was toch wel heel erg warm. en mijn mannetje zweet echt snel in die voetenzakken. toen heb ik me bedacht voor wie koop ik dat ding nou, dus toen heb ik uiteindelijk voor de bugaboo zak gekozen die dunner is en voor hem dus waarschijnlijk comfortabeler (koste me wel moeite haha).
Hihi....wat een keuze he!veel plezier ermee,het zijn idd erg mooie zakken(het is dat manlief 1 voetenzak genoeg vind anders kwam hier een buga zak bij hihi)
Hier de bugaboo voetenzak. Hij kan lekker hoog gesloten worden, maar ik vind hem wel erg warm. De binnenkant is van fleece en best zweterig. In de winter w.s. ook wel weer lekker warm ...