Alle kleding wat ik aanbied komt uit een rookvrije omgeving! Alles kan opgehaald worden in Almere of op werkdagen in Utrecht nabij de jaarbeurs. Opsturen is ook geen probleem, verzendkosten van 6,75 euro zijn voor jou Kledingpakket maat 50/56 bestaande uit: -2x romper korte mouw maat 50/56 -1x romper zonder mouw maat 50/56 met tekst: mijn papa is de aller, aller, allerliefste(prenatal) -1x romper zonder mouw maat 50/56 met beertjes (Prenatal) -1x romper zonder mouw maat 50/56 groen (prenatal) -2x romper zonder mouw maat 50/56 wit (hema) -1x grijs broekje van Friendz maat 50/56 -1x broekje wit maat 50/56 (Hema) -1x broekje creme maat 56 (Hema) -1x broekje wit maat 56 met leuk detail (Hema) -1x broekje wit maat 50 (Zeeman) -Pakje met bijpassend mutsje en slofjes maat 56 (prenatal) Zo goed als nieuw! -Roze broekje met bijpassend truitje en slofjes maat 56 (Prenatal) Zo goed als nieuw!
Kledingpakket maat 62/68 met veel merkkleding bestaande uit: -Mexx setje maat 62 bestaande uit lange broek en shirtje lange mouw(gedragen, in goede staat) -Noppies setje maat 62 bestaande uit shirtje lange mouw met bijpassende legging (Zo goed als nieuw) -Mexx vestje wit maat 62(zo goed als nieuw) -H&M Joggingbroekje Roze maat 62 (Zo goed als nieuw) -Warm jasje wit met cappuchon maat 62 (zo goed als nieuw) -H&M roze gevoerd broekje maat 62(zo goed als nieuw) -Noppies shirtje lange mouw groen maat 62 ( Zo goed als nieuw) -Noppies shirtje lange mou maat 62 (zo goed als nieuw) -Hema shirtje lange mouw maat 62 (gedragen, in goede staat) -Shirtje lange mouw grijs-wit maat 62 (gedragen, in goede staat) -H&M romper lange mouw met beer maat 62 (gedragen, in goede staat) -2x Maillot Hema roze en wit maat 62 (gedragen, in goede staat) -Hema Pyama/pakje met Jip en Janneke applicatie maat 62/68 ( zo goed als nieuw) -Hema overslagtruitje creme maat 62 (Zo goed als nieuw) -Hema overslagtruitje met leuk detail maat 62 (gedragen, in goede staat) -H&M setje bestaande uit pakje, romper lange mouw en bijpassend vestje(gedragen, in goede staat) -Lief! lifestylebikini maat 62/68 (nieuw met kaartjes)
Klein pakketje met maat 68 bestaande uit: -spijkerbroekje -setje bestaande uit roze shirtje met beer en een wit broekje(broekje is nieuw) -Hema grijze maillot -Hema zwembroekje maat 68/74 (zo goed als nieuw) -Prenatal roze shirtje lange mouw -H&M shirtje lange mouw -H&M spijkerrokje
Ik heb alleen niet zo heel veel winterspul in deze maat..ze zit al een hele tijd in deze maat, dus het meeste is zomerkleding. Heb maar een paar broekjes, shirtjes en vestjes in deze maat wat voor dit weer is. Rest van winterkleding heb ik in maat 80 gekocht Maar zodra ik wat heb zet ik het hier weer neer
is goed merk het wel en 68 heb ik erg veel en hoe oud is jou dochter dan ik dacht dat die ouder was dan de mijne
oke dan is ze wel ouder maar is ze dan erg klein want die van mij is al een erg klein kindje zo kan ik wel kleding van je over nemen als er wat te klein is en je hebt me email stuur me dan even een emailtje