wie heeft er een wallaboo voetenzak, en hoe bevalt ie? vind je hem beter/slechter dan een maxicosi voetenzak? k vind ze dr zo leuk uitzien dit is er eentje, ze hebben ze ook voor een wandelwagen (in een paar kleuren)
Ik heb er toevallig van de week op staan kijken bij babypark, want ik moet ook nog een voetenzak. Ik heb zelf een beetje het idee dat ze snel vies worden. Dus vraag me ook af hoe ze bevallen bij mensen die er een hebben
Hier iemand met ervaring! Ik heb de Wallaboo voetenzak en vind hem super. Hij blijft heel mooi, komt zelfs als nieuw weer uit de wasmachine. Ik vind het ook wel lekker dat het hoofdje van je baby niet helemaal is ingepakt, zoals bij de maxicosi voetenzak. Ik heb hem de eerste tijd ook nog wel eens in de wandelwagenbak gebruikt. Kan hem echt aanraden.
Ik heb hem van de week ook gezien op internet, en wil hem ook gaan bestellen. ben alleen nog niet uit de kleur. Wil er dan gelijk zo'n luiertas bij gaan bestellen.
Ik heb er een gehad. Ik vond het een geweldig ding. Ik heb er spijt van dat ik hem heb verkocht toen hij te klein werd. Ik ga er zeker weer een kopen.
ik had ook de wallaboo voetenzak. in de maxi-cosi gebruikt en in de kinderwagen. ben er erg tevreden over, superding. (niet snel vies hoor, en idd mooi uit de wasmachine)
dat klinkt goed ik denk dat het een wallaboo gaat worden. en mocht ie nou goed bevallen, dan is de grote wallaboo voor de wandelwagen misschien ook wel handig? iemand ervaring ermee, issie warm genoeg? beter/slechter dan de lodger bunker? (bij de bunker lijkt het me een nadeel dat je je kind erin wikkelt, ik denk dat mijn zoon graaaag de 'flappen' weer los zou maken, bij de wallaboo heb je meer het 'gewone' voetenzakidee?)
De wallaboo zakken zijn hier zonder meer 1 van de beste aankopen die we gedaan hebben!Zowel die van de cosi als van de wagen bevallen echt perfect!Ze blijven als nieuw,ook na het wassen......Kortom,geweldige zakken!
ik heb inmiddels een maxicosi wallaboo van iemand overgenomen (was vrijwel niet gebruikt wegens te laat gekocht), en ik vind em erg mooi! zij hebben em idd ook al es gewassen en hij ziet er nog perfect uit. denk dat we hier veel plezier van gaan hebben. bedacht me alleen later dat de maxicosi er wel enigzins bij moet passen qua kleur