zijn alle klamboes zo duur?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Appelstroop, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hallo meiden,

ik ben dinsdag voor de babykamer geslaagd, en nu moeten wij nog boven het ledikantje een hemeltje hebben in vorm van een klamboe i.v.m. de muggen.
    ik wil alleen geen standaard klamboe hebben, maar alle leuke klamboes die ik heb gezien zij rond de 50 euro.

weet iemand een leuke winkel of adres in de omgeving rotterdam waar ze leuke en betaalbare klamboes verkopen?

2. Anique

Anique Niet meer actief

Ik weet niet of ze allemaal zo duur zijn, maar die van ons wel. Ik heb hem speciaal voor m'n verjaardag gevraagd, mijn man vond het zonde om zoveel uit te geven €180,-! En eigenlijk heeft hij ook wel gelijk... maar ja, ik wilde TOCH die :evil:

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Degene die ik mooi vind ( en dat zijn er niet veel) kosten rond de €75

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Mijne was idd ook 90,-, niet goedkoop dus
    Maar wel heel leuk!

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Mijne was 129 euro.... En niet eens eentje met tierelantijntjes..gewoon chiffon wit

6. marjan77

marjan77 Bekend lid

xenos en zelf opleuken?
    succes!

7. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik heb er nog 1 te koop toevallig...weet niet of je zo 1 zoekt? Het is er 1 van babydump type Jollein en dan roomwit.. Hoor het wel..
    Hij is btw helemaal nieuw en nooit gebruikt

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    bij ikea hebben ze er in verschillende kleuren voor 6,95.

misschien een idee!

joyce

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wij hadden er zelf 1 gekocht bij de xenos een witte dacht dat ide 6 euro was...
    en heeft me ma zelf opgeluit zal er even een foto vanbij zetten hieronder:

hoop dat je het een beetje kan zien.. maar zo kan je dus zelf ook iets doen maar dan naar je eigen zin natuurlijk ;)

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wij hebben ook eentje bij Xenos gehaald (eigenlijk 2 personen, maar is voor maar eventjes hoor ;) er was niet meer in kleur die ik wilde in 1 persoon)

11. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    heb hem bij de prenatal gekocht vorig jaar tijdens de mamma mazzeldagen...metaalde er toen nog 87 euro voor..

12. Appelstroop

nou meiden zo te lezen ben ik dan toch niet zo duur met mijn 50 euro :)
    morgen ga ik naar burghout en dinsdag naar babypark, misschien kom nog wel wat leuks tegen.
    en zondag vier ik mijn verjaardag dus van de centjes die ik krijg kan ik het er bijleggen ;)

13. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    bij babypark krijg je toch staffel korting als je een babykamer koopt

als je dan ook andere spullentjes koop krijg je daar ook korting op ligt eraan hoe duur jullie kamer is

5% korting bij een totale besteding vanaf   500,- euro
    10% korting bij een totale besteding vanaf  1250,- euro
    15% korting bij een totale besteding vanaf  2000,- euro

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bij leen bakker, hebben ze ook klamboe's, met bloemen en tierelantijntjes enz, verschillende kleuren. En volgens mij ook niet zo duur! ;) Of idd xenos ofzo. Blokker heeft ze ook nog wel eens.

15. Appelstroop

nou meiden ik ben er uit hoor :D

ik ben vanochtend ff gaan speuren op het net, en vond een leuke klamboe helemaal naar mijn zin.
    de prijs vind ik gewoon een lachertje vergeleken met de prijzen die jullie opgaven :)
    hij kost maar 39.95 ;)

de foto staat in mijn album,

maar in iedergeval bedankt voor jullie reacties :)

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vond de klaboes van rond e 100 euro het mooiste en wilde dat er ook gaan uitgeven. Toen liep ik tegen eentje aan bij de Ikea, perfect voor ons thema! En 15 euro haha!

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben er één van de action, voor 1,49 hihi! En die heb ik samen met mijn moeder zelf opgeleukt, is echt heel leuk geworden! Alles bij elkaar heeft het niet eens 10 euro gekocht.
    Was eigenlijk meer uit noodzaak, omdat wij ook niet echt een leuke konden vinden (had er anders ook best 80 euro voor overgehad op zich), dus dit was echt een goede oplossing voor ons.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik had er eentje van Leen Bakker van 5 Euro. Ik heb hem rond de 3 maanden toch weggehaald omdat ze overal aan begon te plukken. Inderdaad niets bijzonders, maar het stond wel even net iets gezelliger voor zo'n kleintje en ideaal tegen de muggen die er genoeg waren.

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daarom heb ik maar voor kleine prijs gehaald bij Xenos, vind ik ook zonde als je zo dure neemt ;)

20. sabine81

sabine81 Lid

11 feb 2008
    34
    0
    0
    mag ik weten waar je hem gekocht hebt?

Deel Deze Pagina