Aerosleep matras of Aerosleep protect?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdelHertje, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Bij de Babydump hebben ze nu korting op Aerosleep.

Nu had ik al gekeken naar het matras van Aerosleep waar de matrasbeschermer (Aerosleep protect?) al bij zit.

Als ik een willekeurig matrasje en de Aerosleep protect zou kopen Ben ik denk ik net zoveel kwijt als wanneer ik het matras koop.

Nu hoorde ik van een vriend dat hij de Aerosleep helemaal niets vond omdat je de luchtgaatjes van de hoeslaken precise over de luchtgaatjes van het matras/matrasbeschermer moet doen anders werkt het niet...
    Klopt dit?

Ik kan helaas nergens iets terug vinden.

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Uiteindelijk waren wij net zoveel kwijt als we het Aerosleep matrasje kochten incl. protector. Ik heb nu 2 protectors en vind dat wel zo fijn met wassen.

Test de aerosleep maar in de winkel; je kan er met Aerosleep hoeslaken prima doorheen ademen als je je gezicht erin drukt.

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    onze eisen aan een babymatras waren voornamelijk dat de hoes van het matras eraf kon en we die eventueel konden wassen. Echter kwamen we dan in een prijsklasse dat het goedkoper was om een earosleep te kopen (wilden we in eerste instantie niet, maar nu het niet duurder bleek dan anders hebben we daar wel voor gekozen.

Dus in ons geval was het goedkoper om het matras incl topper van earosleep te kopen. Echter kun je voor 30 of 40 bij Leenbakker ook een matras kopen en ik weet niet of je dan goedkoper of duurder uit bent als je daar een losse topper bij zou nemen (omdat ik even niet weet hoe duur die toppers zijn).

De gaatje hoeven echt niet precies over de gaatjes in de topper te liggen. je kunt hem er gewoon omheen doen en dat is ruim voldoende.
    Een jersey hoeslaken voldoet trouwens ook. Ook daar heb je nog genoeg ademruimte als je er plat met je neus in gaat liggen.

4. Lady7

Lady7 Niet meer actief

wij wilden alleen de topper, maar voor de hele set waren we net zoveel kwijt als de topper en een goedkoop matras. (een aanbieding)
    Dus de complete set.

Ik heb er jersey hoeslakens bij. staat gewoon op de site van aerosleep dat dat kan :) overigens hebben wij de topper alleen meer gekocht ivm spugen en doorlekken :)

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb voor onze dochter het matras en topper gekocht met een aanbieding. Voor mijn zoon had ik ook beide.

Ik heb de hoeslakens van aerosleep en ik doe ze er gewoon omheen en leg ze echt niet met de gaatjes over de gaatje van de topper.... Gaat hier prima en ademtnog gewoon. Ik vond dat idee wel fijn. Maar wij deden het meer om het spugen/doorlekken.

En laat het nou net zo zijn dat onze zoon regelmatig doorlekt en onze dochter heel veel spuugt....

6. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik zou het je niet durven zeggen.. wij hebben een matrasje en de Aerosleep Protect (van iemand over kunnen nemen).. ik wilde juist alleen de protect, omdat we die ook makkelijk mee kunnen nemen op vakantie, naar opa en oma enz..

Deel Deze Pagina