Ik heb nog steeds geen voetenzak oid gekocht en zit te twijfelen tussen 2. Wallaboo voetenzak Wallaboo wrapper Graag hoor ik ervaringen (positief/negatief) over beiden. Ik wil het gaan gebruiken in de Maxi Cosi en in de wandelwagen. Daar zijn ze allebei geschikt voor toch?
Ik had de voetenzak, echt een heel fijn ding! Heb hem zowel in de wandelwagenbak als ik de maxi-cosi gebruikt. Met de wrapper geen ervaring. Heb wel die grote voetenzak daarna er bij gekocht voor in de wandelwagen, aangezien mijn dochtertje de rits van de bijbehorende voetenzak gewoon kapot had getrapt.
Hoi,ook hier de voetenzak in de maxi cosi. Had voor onze dochter ook de zak van de cosi en gebruikte die ook in de bak. Nu bij deze weer.Echt fijne zakken,en goeie service.Had ook de rits kapot(was wel vorig model) maar hebben ze netjes en kosteloos omgerolen. Nu zit er een klitteband middenstuk in dus verwacht de rits minder te gebruiken.Maar ik ben erg positief. De wrapper heb ik geen ervaring mee.
Hoi, Wij hebben ook een wallaboo voetenzak gehad voor onze dochter. Ze is midden in de (vorige) winter geboren en ik vond het een super fijne zak! Lekker warm! Ik vond het ideaal. Ik heb geen wraper dus zelf geen ervaring mee, het is wel een heel ander product. Die wraper is meer een omslagdoek voor binnen of je gebruikt hem in het voor en najaar voor buiten. Die voetenzak is veel warmer en echt voor buiten. Succes met het maken van jullie keuze!
Volgens de site is de wrapper geschikt voor zomer en winter. Ik neig zelf meer naar de Wrapper. Hij ziet er zo warm en comfortabel uit. Kan ik mijn kleine dan binnen in de wrapper wikkelen en dan in de auto in de Maxi Cosi leggen? Of moet de kleine eerst in de Maxi Cosi en kan je dan pas de Wrapper dichtwikkelen? Weet iemand dat?
Ik lees ook mee hoor. Al hebben we wel al een voetenzak besteld die bij de kinderwagen (Mutsy) hoort. Ik vind die wrapper er toch wel lekker uitzien, ook omdat ie als boxkleed gebruikt kan worden, en dus je kindje lekker warm kan liggen. Denk dan toch dat ik voor de wrapper zal gaan, enige 'nadeel' is dat het kindje er maar tot een jaar in kan (voetenzak kan je gebruiken tot t kindje uit de kinderwagen is).
Wij hebben de voetenzak van de wallaboo gebruikt, in de maxi cosi en als we vanuit de auto de stad in gingen met bijv. de kinderwagenbak ofzo dan haalden we tijn gewoon met voetenzak en al uit de maxi cosi en legden hem dan lekker warm in de wandelwagenbak.
ik heb de wrapper gratis gekregen bij een abbo op ouders van nu. heb hem nog niet kunnen gebruiken want de kleine meid zit nog warm in me buik maar deze wrapper is dik genoeg om in de winter te gebruiken als een voetenzak. kleintje hoeft er echt alleen maar een vestje in aan en geen dik jasje. je moet wel eerste de wrapper in de maxi cosi doen en dan je kleintje erin en dicht doen maar dat moet ook met de voetenzak. en de wrapper ziet er echt super mooi uit.. binnen in heeft het een hele mooie bedrukking.