Hoi Meiden, Ben bezig met een geboortjekaartje, nu ook hier en daar aan het kijken naar geboortegedichtjes....ik ben zo inspiratieloos. Misschien hebben jullie leuke ideeen? Ons dochtertje van 2,5 wordt grote zus, we zouden hier graag op in willen spelen
Hoi hoi Als je googled op "tekst geboortekaartje" dan krijg je echt zoooooveel sites met ideeen Succes
op ons geboortekaartje komt te staan.. Voorzichtig houden we je vast, zo blij dat je er bent. Een zusje voor Kian om mee te spelen en geheimpjes mee te delen. Om mee te lachen, klieren, stoeien en samen op te mogen groeien ------------ de naam kian kan je dan natuurlijk de naam van je dochtertje neer zetten. deze vond ik ook heel leuk.. mama heeft een baby in haar buik, heeft papa gezegd hoe die daar kwam, dat had hij niet uitgelegd. Het duurde zolang, ik dacht die heeft het zeker mis, maar nu kan ik eindelijk vertelen, dat mijn zusje geboren is!
ik ben al iets groter en jij bent nog zo klein maar wij weten voor altijd dat wij elkaars vriendjes(vriendinnetjes) zullen zijn als je nu een jongentje verwacht is vriendjes ook gewoon geschikt vind ik
Ik zit zelf te denken aan: Nog meer liefde om te geven Of zoiets... Maar wil ook wel iets zoals Hoera ik ben een grote zus Hoera mijn broertje/zusje is geboren
wij hadden, een lief klein jongentje bracht ons al geluk, maar wij verlangden naar nog een uk, nu lig je in onze armen, Mooi meisje je doet ons hart verwarmen ook (naam broer) is heel blij. want zijn lieve zusje dat ben jij dit hadden wij links op het kaartje.