Hoi, Heb van alles te koop en het is allemaal nieuw, ik had zoveel kleertjes dat mijn kleintje het allemaal niet eens aan heeft gehad.... Nou hier komt het: Leuke babyschoentjes; Berenpak mt 56; Spenen: Winnie the pooh speen en papa is the best speen (ongebruikt uiteraard) Leuk vestje/jasje; T-shirtje erg stoer; T-shirt en sokjes twee paar en slofjes; Campingbedje twee stuks; Leuk stempel en knutsel dingetje van Winnie the pooh; Hoef er niet veel voor te hebben is voor de spaarpot van mijn kleine mannetje.... Misschien als je meerdere dingen neemt dan scheelt dat met verzenden.. Foto's staan in mijn album. Ik hoor het wel Gr angela
Wat wil je hebben voor de 3 maatje 68 shirtjes? Tenminste zijn ze alle 3 maat 68? Bij 1 staat geen maat
daar staat geen maat bij omdat dat de achterkant is... Ik heb maar twee shirtjes maat 68.. en zeg maar wat je ervoor over hebt? gr Angela
Hoi, Het volgende heb ik nog te koop: Berenpak mt 56; 5 Euro Leuk vestje/jasje mt 50; 4.00 Euro Sokjes twee paar en slofjes (babymt); 3.00 Euro Campingbedje twee stuks Per stuk 10 Euro Leuk stempel en knutsel dingetje van Winnie the pooh; 5.00 Euro Ook heb ik nog leuke babyschoentjes 6-12 maand 2.50 Euro En leuke adidas schoentjes die mogen wel weg voor 15 Euro (zie mijn album) P.s ik zeg erbij dat alles behalve de campingbedjes helemaal nieuw en ongebruikt zijn! GR Angela _________________
wat mij betreft is de matras verkocht! pb mij maar je naam en rek. Ik maak het deze week over en dan kan je het me sturen. of ik kom het ophalen? waar woon je eigenlijk.
voor de spenen winnie the pooh en papa is the best vraag ik 1.50 per stuk. Heb ook nog difraxspenen te koop zie mijn album gr Angela Ik hoor het wel van je