Wallen/ donkere kringen onder ogen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lumiere, 28 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Precies ;) Heb ik laten doen 3 maanden geleden. Perfect!
    Kreeg eerst regelmatig te horen dat ik er zo moe uitzag. Nu nooit meer.
    Google maar eens op traangoot filler. En bekijk de voor en na foto's maar eens. Kosten waren € 350,00 euro. Wel bij een goede kliniek laten doen en door een arts. Ga niet voor extreme aanbiedingen, dat belooft namelijk zelden iets goeds.
    Je lichaam maakt door de filler zelf ook collageen aan. Ziet er meteen weer jaren jonger uit haha.

Aanvulling, behandeling viel mij echt heel erg mee, voelde er nauwelijks wat van. En werkt zo'n anderhalf jaar.

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik denk wel dat je het moet herhalen. Maar hyaluronzuur is een lichaamseigen stof, en ik weet dat dat ook in fillers zit. En fillers hoeven veel minder vaak herhaalt te worden dan botox.

3. DastyQueen

Oh heet de behandeling zo! Ik krijg altijd een mailing met aanbiedingen van de kliniek waar ik kom in de mail maar deze behandeling is altijd uitgesloten van acties.

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Je komt moe binnen en gaat uitgerust de deur uit. :D

5. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Er zijn inderdaad injectables voor, ik heb ze zelf ook en laat dit eens per jaar bijwerken. Echter werkt dit NIET tegen de kleur, alleen tegen de ingevallen traangoot. Bij een goede cosmetisch arts zal dit er ook altijd bijgezegd worden! Het zal misschien 20 procent qua kleur schelen omdat de huid weer wat “opgelift” word, maar zeker niet meer

6. DastyQueen

Mijn vriendin is surinaams misschien dat door huidskleur dat ook nog verschil maakt in tint.

HappyC vindt dit leuk.
  7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Er zijn veel stuntacties via van die veiling sites, bij van die vage klinieken. Dat zou ik dus nooit doen.

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Nee hoor, ik ben echt een bleekscheet, maar het donkere is echt weg. Juist het ingevallene zorgt voor die donkere kringen. Na de behandeling heb je ook nog niet meteen het eindresultaat. Duurt paar weken voor het op zijn mooist is.

9. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Klopt vaak hebben mensen met een donkere huidskleur mooier resultaat. Mensen met Aziatische afkomst vaak weer minder. Vind ik dan hè:p

10. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Dan lag bij jou de kleur niet zo diep, hoe minder diep “graads” de wal is hoe mooier het resultaat. Dr Frodo in Amsterdam is erg goed

11. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Chanel en Dior verkopen het, wel duur :|

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zeker hoe minder diep hoe beter het resultaat. Maar kan je vertellen dat mijn kringen echt zeer aanwezig waren en dat ik iedere dag bezorgde blikken en opmerkingen op mijn werk kreeg. Ben een paar jaar ziek geweest en dat had letterlijk zijn sporen nagelaten. Ik vond het best wat geld, maar heb geen dag spijt gehad.

HappyC vindt dit leuk.
  13. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Ik snap je helemaal. Dit soort dingen zijn top om te doen, het enige nadeel is dat het verslavend werkt en je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen.
    Maar het blijft gelukkig lang zitten, en is het geld dubbel en dwars waard

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik wil gelukkig geen plastic hoofd. Het enige wat ik wilde is er weer gezond uitzien. Maar kan mij voorstellen dat mensen die onzeker zijn over hun uiterlijk er volledig in door kunnen slaan.

15. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik ben van nature bleker dan bleek, maar sinds die wal me opvalt lijkt mijn gezichtshuid ook valer te zijn. Stuk ouder, maar dan in tijdbestek van nog geen jaar. Dat je verouderd, accepteer ik (hoewel het niet leuk is), maar ouder hoeft niet perse vermoeider te zijn.

Hoewel ik het ook wel probeer te relativeren, mijn zus bv is net 25 en zij heeft dit nog erger, wallen, kringen en grauwe kleur. Maar zij rookt ook erg veel. Mijn moeder had het op haar 36e ook erger dan ik, maar die is zonaanbidder, heeft zich nog nooit ingesmeerd en ze rookt. Op deze leeftijd zie je dat soort dingen al wel bij veel mensen vind ik.

Gek genoeg lijkt de eenzijdige wal in de avond wat minder dan ochtend/middag. Zou het kunnen dat hij "leegloopt" in de loop van de dag?

16. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
  17. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Misschien een zelfbruiner gebruiken? Dan vallen wallen/donkere kringen vaak minder op.

18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

#38 Leo85, 28 aug 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2018
    Ik heb deze, van Catrice, is van Kruidvat dus lekker goedkoop haha, maar bevalt mij prima!

https://www.kruidvat.nl/catrice-allround-concealer/p/761272

Op de foto lijken de kleuren veel lichter dan in het echt, maar die 2e van links is echt oranje, dat is degene die mijn donkere kringen goed wegwerkt :)

iMoeder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina