Ja hoor, mijn moeder en al mijn tantes hebben ze, ik nu dus ook Hoeveel ik ook slaap ( te weinig, de dreumes heeft na 20 maanden het doorslapen nog steeds niet uitgevonden) ik zie er altijd moe uit. Over 20 a 30 jaar vind ik het prima om ze te hebben maar nu voel ik me er echt nog te jong voor. Echt van die lelijke vochtzakjes. Hoe kom ik er weer vanaf?
Ik heb een simpele crème van de HEMA. Forever young oogcreme 40+ Mijn zwarte kringen/wallen zijn een stuk minder onder mijn ogen.
Elke ochtend (en evt avond) zachtjes van de binnenkant naar de buitenkant met je vingers kloppen en dat een paar minuten. Daarmee drijf je in ieder geval vocht mee af en haalt het ergste weg. Er zullen wellicht ook oogcremes zijn die helpen, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen
Ik vind Clinique all about the eyes serum in de roller het fijnst tegen wallen: verkoelend en door het balletje drijf je vocht weg naar de zijkant. Is alleen in Nederland nog maar online te krijgen, niet meer in de winkels.
Iets uit een rare hoek… maar het werkt wel: sperti aambeienzalf. Weet niet of het geschikt is voor dagelijks gebruik. Anders eens langs Douglas of ici Paris om advies te vragen?
Hier ook.. stoor me er ook aan. Ben zelfs aan't denken om een behandeling te ondergaan om ze voorgoed weg te hebben.. Volgens mij bestaat zoiets wel. @GossipGirlxoxo weet dit misschien wel?
Dat heb ik ook een poos gebruikt.. hielp inderdaad wel wat. Waar koop jij deze online nu? Eerst had Garnier ook zoiets.. groen ding met roller. Vond ik ook heel fijn maar nergens meer te krijgen/vinden.
Wat fijn! Ik heb alleen van de vochtbultjes. Ik zal eens een foto van Google Ooit eens geprobeerd maar dat brandt zo enorm?
Toevallig was ik gisteravond uit eten met een oud collega en zij vertelde dat zij volgende week een traangootjes behandeling laat doen. Zou daar even op zoeken als ik jou was.
Oei mijn schoonzusje heeft dat geprobeerd, zat niet goed, alles moest er weer uit gehaald worden waarbij ook haar eigen bindweefsel mee eruit gegaan is. Resultaat: holle ogen (en ze is al superslank met ook weinig vet in haar gezicht)
Ja ik ga er ook niet aan beginnen hoor, ben niet zo van de ingepen, ben altijd bang dat er zoiets misgaat en je erger eindigt dan het begon.
Als het een kwestie is van vocht vast houden, zou je gezichtsmassage kunnen proberen. Op youtube vind je tig filmpjes over hoe je puffiness weg zou kunnen maseren al dan niet met een steen of roller. Het effect is echter niet heel erg sterk. Als je iets hetigers met meer effect zoekt zou je ook een filler kunnen proberen. Voordeel dan is dat eventuele donkere kringen ook verdwijnen. Maar dat is natuurlijk wel weer gelijk een stuk ingrijpender- hoewel als je het lelijk vindt de filler ook weer opgelost kan worden (maar je geld ben je dan natuurlijk wel kwijt).
Ik heb nu een roller van catrice volgens mij, fijn ding! Kwam m bij de kruidvat tegen voor een paar euro. Alhoewel na 2,5 jaar doorslaapstoornis van dochter er maar weinig opgewassen is daartegen. Edit: catrice hydro depuffing eye serum (is een soort roller pen) Lancaster aquamilk dagcreme is ook heerlijk
Oh dat is erg zeg. Heb het zelf ook laten doen, met fantastisch resultaat. Al jaar of 4 geleden en ziet er nog steeds goed uit, donkere kringen zijn nog steeds niet terug.