Wallen :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HabibiAna, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

    HabibiAna Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft nu sinds 2 weken flinke wallen onder haar ogen..Ze slaapt goed, dus ik d8 dat het vanzelf wel over zou gaan. Dus niet.. ze heef ze nog steeds wallen en donkere kringen onder haar ogen:( Het begint andere mensen nu ook op te vallen..
    Wat zou dit kunnen betekenen? Moet ik me echt zorgen maken?
     
  2. oleander1986

    oleander1986 Fanatiek lid

    20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar als je meisje goed slaapt en ze heeft wel echt donkere kringen onder haar ogen en het begint andere mensen ook op te vallen en ze had het eerst niet, dan zou ik misschien wel even langs de HA gaan... Gedraagt ze zich anders als anders?
     
  3. banjabes

    banjabes Fanatiek lid

    29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Onze dochter kan dat ook wel hebben hoor. Als ze net even niet lekker is of net een beetje moe is, dan komen ze op. Het ene kindje heeft er sneller last van dan het andere kindje. Heb het zelf trouwens ook snel!
     
  4. Maccy

    Maccy Bekend lid

    26 dec 2008
    513
    0
    0
    Drinkt ze genoeg? Ik krijg altijd wallen als ik niet genoeg drink.
     
  5. debbie2007

    debbie2007 Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ik zat ook aan voeding te denken.
    Is ze meer en/of ander voedsel gaan eten. Zouter bijv. waardoor ze wat meer vocht vasthoudt dan anders?
    Ik noem maar wat hoor.

    Of misschien heeft ze heel licht last van hooikoorts of zo?
     
  6. HabibiAna

    HabibiAna Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ze krijgt geen zout in haar eten, slaapt goed en drinkt denk ik ook goed. Ze krijgt nu sinds 2 w ongeveer extra water tussen de voedingen door, omdat ze last had van harde ontlasting.
    Misschien toch teveel vocht dan?
    Vervelend dit zeg, ben net vorige week by de ka en het cb geweest, maar nix over gezegd..
     
  7. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Iets heel anders, zijn wallen bij jullie in de familie erfelijk? Dan zou het misschien kunnen dat ze hier ook aanleg voor heeft en dat nu pas naar voren komt. Bij een kindje van een vriendin was dit ook zo rond een jaar opeens maar het zat in de familie. Zo niet dan zou ik even een weekje afwachten, idd goed laten drinken zeker met dit weer en anders even naar de HA gaan om bloed te laten prikken. Ik hoop dat het gewoon snel weg is!
     
  8. lennylenn

    lennylenn Niet meer actief

    maddi heeft ook wel eens van die donkere kringen onder zijn ogen maar dat komt dan echt omdat hij niet goed of genoeg geslapen heeft. als ik hem dan in bed leg valt hij zo weg en wanneer hij wakker wordt zijn de wallen ook zo goed als weg.
     
  9. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Dean heeft ze ook gehad en nog als hij moe is. Ondanks dat hij voldoende sliep kon hij eruit zien alsof hij in geen weken zijn ogen dicht had gedaan. Het is voorbij gegaan, maar zoals ik al schreef, het blijft wel iets wat snel terug komt zodra hij echt moe is
     
  10. HabibiAna

    HabibiAna Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Nee ht is niet erfelijk hier. DEnk dat het door de tandjes komt..Zag vandaag dat er 2 boventandjes doorkomen;) ze heeft er echt last van. De hele dag aan het mopperen en ziet er echt heel moe uit nu, zo zielig:(
     

Deel Deze Pagina