overal last van pff.. wie heeft dit nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sinitta, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinitta

sinitta Actief lid

29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    hallo,

Ik ben nu bijna 34 week zwanger en heb echt overal last van. ik heb in de zwangerschap echt al 4 x bloed moeten prikken, en morgen moet ik weer maar dan moet ik 3x op een dag prikken :( dus dat word aldoor heen en weer pff en dat nu ik bijna niks meer kan verdragen.
    :cry:
    Ik heb ook aldoor last van me blaas moet aldoor plassen niet dat het pijn doet ofzo. maar ik kan ook niet met zekerheid zeggen als het me blaas is kan het ook je bekken zijn? want als ik me op bed om wil draaien heb ik al last ervan. Ik ben werkelijk zo blij als de baby er is. geen bezoekjes meer aan de verloskundige (vind dit werkelijk een ramp)
    ff helemaal niks meer... nu moet ik vrijdag ook naar het ziekenhuis om een groei echo te laten maken omdat ze het niet echt kunne voelen aan me buik omdat ik van mezelf best stevig ben. en ik moet er heen omdat ik een te hoge bloeddruk had 130/90 dus vanaf nu aldoor maar ff na et ziekenhuis
    Ach ben zo blij waneer het allemaal voorbij is nog 6 weekjes :oops: en dan ben ik gelukkig van de verloskundigen en van het bloedlabratorium af pff...

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hihihi, als ik dat zo hoor, krijg jij vast geen groot gezin! ;)

Kopop meid, al die kwaaltjes gaan gewoon weer over. Nog even doorbijten.
    En die paar keer bloed prikken valt toch wel mee? Ik heb diabetes en moet mezelf elke dag vier keer insuline spuiten, plus een aantal dagen per week zeven keer controleren door bloedprikken uit m'n vinger. De rest van de dagen maar vier keer.
    Maar het scheelt me niks omdat ik straks hoop op een mooie gezonde baby, dus het moet gewoon even!
    En bezoekjes brengen aan de verloskundige? Dat is toch hartstikke leuk?
    Dus meid, komop, er bestaan altijd ergere dingen!

Wie weet mis je je dikke buikie straks nog wel heel erg!

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Sorry, ik zit me opeens te bedenken dat je dit helemaal niet vroeg.
    Neem me niet kwalijk... :oops:

4. sinitta

sinitta Actief lid

29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    hah vind et wel leuk hoor zulke berichies:p:)

5. randi

randi Niet meer actief

ik kan je wel snappen hoor, zelf verwacht ik er 2 maar er is tts vastgesteld. wij hebben van over 4 weken terug om de 2 dagen naar het ziekenhuis gemoeten met mijn valiezen omdat ik normaal gezien de dag erop eraan geoppereerd zou worden. het ziekenhuis ligt wel minstens een 1.5 u rijden ( files niet bijgeteld) was het op een moment echt kotsbeu, je zit continu met stress en angst dat je ze kwijt gaat zijn plus ik heb nog 2 kids waar je continu opvang voor moet regelen enzo.... nu hebben ze vastgesteld dat het voorlopig stabiel blijft en moeten we nog maar 1 keer per week op controle dus dat scheelt natuurlijk wel. maarja meid alles voor het goede doel hé en als je beebje der is zijn al die zorgen en stress weer vergeten ;) sterkte

6. sinitta

sinitta Actief lid

29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    jaa we weten waarvoor we het doen. Jij ook heel veel sterkte, ik ga nu even bloed laten prikken pff.
    haha:)

Deel Deze Pagina