Lekker Slim......oftewel domme vrouwen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door papavanalysia, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papavanalysia

23 mei 2008
    46
    0
    0
    Audicien
    Zuid-Holland
    Op RTL 5 om half 10 op zondagavond.....een geweldig programma waar vrouwen zich zelf voor schut zetten.....
    Ik als man zit hier heerlijk van te smullen, het is om te brullen :)

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

:confused: Wat sneu!!!,
    ik bedoel die vrouwen dan!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mijn vriend en ik zitten ons kapot te lachen hier.
    Hoewel ik sommige dingen ook wel erg vind. Niet weten wie Nelson Mandela is of wat de Twin Towers zijn...Wie heeft die wijven opgevoed zeg jeetje...
    Een beetje algemene kennis heeft iedereen toch wel???
    Tis echt heel triest

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Inderdaad, echt ontzettend triest. En dan ook nog zeggen: " Nelson Mandela, de massamoordenaar, bla bla bla". Vreselijk. Die vrouwen moeten zich ontzettend diep schamen.

5. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ik denk dat ze acteren..dit is toch onmogelijk..

het is wel vermaak :)

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vraag me ook af of het echt is.. zijn er echt zulke domme vrouwen? :rolleyes:

7. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Het is wel vermakelijk maar vind het jammer dat alleen vrouwen belachelijk gemaakt worden. Er zijn ook onontwikkelde mannen die je kan strikken voor zo'n show maar dat levert geen kijkcijfers op. Het zal je dochter maar zijn die zulke domme antwoorden geeft...dan schaam je toch je ogen uit je kop hahhaa

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jaa , die zijn er , ik heb eens een vriendinnetje gehad en die had een nieuwe trui gekregen , dus ik vroeg is die van wol , zegt ze neeheee van vero moda :confused: om maar een voorbeeldje te noemen , die was ook megadom ...

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    :)

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hihihi, en zo worden er ook sjaals verkocht van echt acrylkonijnenbont ;)

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hahaha ik heb me er ook rot omgelachen!
    Nelson Mandela een seriemoordenaar! :) en Queen Elizabeth die de 1e barbie maakte! :)

Vraag me af en toe echt serieus af of die meiden het spelen of niet... ik bedoel heel veel van de dingen die ze gevraagd worden zijn onlangs nog op tv geweest...

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dat vroegen wij ons gisteren op de bank ook af; is het nu echt... of is het een grote acteershow!

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha ik heb me rotgelachen. Het zal je kind maar wezen. Idd om je rot te schamen. Ik geloof wel dat er zulke domme mensen bestaan (mannen/vrouwen), erg hoor.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Maar hoe vinden ze zulke types dan? Neem niet aan dat die vrouwen zichzelf opgeven omdat ze weten dat ze zo dom zijn :S

15. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Tis geen acteerwerk. Ken er eentje die erbij zit in het echt. En dat is echt geen actrice.

Mijn man en ik hebben het bescheurd. Wat een antwoorden!!!!! Volgende week gaan we weer kijken.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja dat soort vrouwen bestaan echt! Ik heb het niet gezien hoor, maar vroegah mijn zusje, sjjeeeejj die kon je echt alles wijsmaken!

Toen was ze al een jaar of 13 a 14 hoor, heeft belgie een andere maan dan ons?
    We hadden dr ook wijsgemaakt dat in Frankrijk in de bergen, de koeien aan de ene kant kortere pootjes hebben dan aan de andere kant. Anders vallen ze van de berg. :rolleyes: Eerst geloofde ze het, totdat ze logisch ging nadenken.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh my God!! Hoe naif ben je... :) jeetje wij hadden ook zo een kennis die je van alles wij kon maken. Ik snap dat eerlijk gezegd niet. Maar dit vind ik dan nog wel mee vallen van die koeien (wel een goeie haha) maar dat ze gewoon sommige dingen echt niet weten die gewoon bij je opvoeding horen en een stuk geschiedenis wat heel belangrijk is is gewoon ook erg....

18. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ik vind het GEWELDIGGGGGGGGGGGG!!!!!!
    Hahaha, je snapt niet dat er zulke domme mensen zijn zeg. En zelfs Bridget heeft het onderzocht of het geen acteurs waren. En dat waren het echt niet!
    Ik vind het echt super, domme onderuitzaktv!!!! hihi

Allemachtig, "leggen krokodillen eieren dan?" "Dan weet je meer dan mij!" hahaha
    Volgende week kijk ik zeker weer, dit wil ik niet missen!!

19. fruitella

fruitella Actief lid

28 jan 2009
    119
    0
    0
    marketing en communicatie
    Dordrecht
    met ogen (en oren) op steeltjes heb ik de aflevering van gisteren gezien en mijn eerste gedachte was dat die dames waren ingehuurd om onnozele antwoorden te geven.
    Tot dat aan 1 van de herenkoppels werd gevraagd om ook even 3 ministers uit het huidige kabinet te noemen....Dat ze met die vraag zelf op hun pannenkoek gingen zou nog tot daar aan toe zijn, ware het niet dat beide heren werkzaam waren in, jawel, het ONDERWIJS!! :confused:
    Wat een no-brainers..Als er zulke domme mannen bestaan dan is het denk ik ook niet uitgeloten dat de hersenspinsels van de betreffende dames ook niet gespeeld waren.

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja hier heb ik het gisteravond ook gezien...

Die meiden van het eerste koppel, had af en toe het gevoel dat die geblondeerde het echt aan het acteren was. Ze wist op zich best wel veel antwoorden, maar ging met die andere vaak mee.

Van dat laatste koppel, dacht ik echt, jemig, wat een dozen, maar die wisten het best wel.
    En die leraren, zei al tegen mijn man, en het maar gek vinden, dat de 'jeugd van tegenwoordig' niet al te bijster slim is.

Maarre een vliegtuig vliegt hoger dan 100km? :rolleyes: De euromast, die tegenwoordig in utrecht staat, is hoger dan 1 km? :rolleyes: *proest*

Enne wisten jullie dat? Dat 10 kg veren lichter is dan 1 kg lood haha.

Deel Deze Pagina