Best leuk! Wel een beetje Disney, maar voor mij vooral Walt Whitman (dichter), geen slechte associatie! Ewald / Ewalt of Ewoud / Ewout vind ik ook mooi.
Ik dacht niet aan Disney, maar aan Breaking Bad. Ik heb niets met die naam, niet positief en niet negatief. Ik vind het wel kunnen eigenlijk, maar zou er zelf niet voor kiezen (inderdaad het 'oude mannen' beeld).
In eerste instantie dacht ik ook aan Disney. Maar Stijn, Noor en Walt klinkt wel leuk! Ik zou het durven als je het mooi vindt. Andere suggesties: Stijn, Noor en Stan Nand Tars Lard Lars Ward Briek Mats Succes, Emilie
Toch denk ik bij het Breaking Bad personage: Walter White. Niet Walt. Maar inderdaad, zo wordt hij wel vaak genoemd
Ook hier gelijk de gedachte naar Breaking Bad.. Ik vind de naam wat suffig vergeleken bij je andere namen. Lastig hoor!
Walt (als dagelijks gebruik, officieel Walter) is mijn jongensnaam numero 1! Ik vind 'm dus héél mooi. Heeft bij ons wel een betekenis. Ik ben enorm into Disney en het jaar dat ik in Disneyland werkte was ook het jaar dat ik m'n vriend leerde kennen...
Breaking bad inderdaad Walter Junior! Ik vind het wel een leuke naam, maar zou dan ook eerder kiezen voor Walter, dat je het afkort. Maar goed, ik heb ook iemand gekend die zo heette gedurende de eerste tig jaar van mijn leven; dus ik ben al 'gewend' aan die naam. Ik heb hem nooit stom/vreemd/raar gevonden ofzo. Nou ja, de persoon wel, de naam niet.
Hoe vaker ik dit topic lees hoe leuker ik de naam vind. Ik moest niet dadelijk denken aan disney of breaking bad (ken ik zelfs niet want ben geen tv fan) maar wel aan Walter. Nu vind ik Walter net een oubollige naam en denk ik aan een oude man maar bij Walt dus niet. Leuke naam, internationaal uitspreekbaar, past goed bij de namen van je andere kinderen, en geen 13 in een dozijn = doen!
Thx, voor alle reacties. Ik moest er zelf ook even aan wennen, maar vind hem steeds leuker worden. Ward vind ik ook wel een leuke optie. We hebben er nog wel even om er over na te denken
Het is niet mijn smaak maar ik vind het ook geen rare naam en hij past goed bij de namen van je andere kinderen. Ik vind Walt ook leuker dan Ward wat je later noemt...