Vast al wel tig keer een topic over geweest... maar goed. Hoe gaan jullie het opa en oma vertellen? Wij hebben al een knul van 2, dus ik dacht we doen zo'n 'ik word grote broer' shirt bij 'm aan als we op bezoek gaan... Maar misschien hebben jullie veel originelere ideeën!!
wij zaten in de zomer op de camping en wilde het met ee speurtocht vertellen dat ze uitkwamen bij een partytent versierd met roze en blauwe hapjes en slingers...alleen.....heb ik mn mond voorbij gepraat en hebben het uiteindelijk aan de rest met slabbetjes verteld maar het idee was leuk
wij hadden bij de tweede zwangerschap ook een tshirt die onze oudste aan had (voorop => ik ben blij en heel erg stoer) (achterop=> want ik word grote broer) nu beide derde wouden we graag dat de oudste het ging vertellen aan onze ouders (jongste praat nog niet helaas) dus bij pake en beppe aan gekomen mocht hij het vertellen maar dit wouhij niet dus mijn man nam hewm even mee naar een hoekje zegt jelle => ben je gek ik vertel het niet, mijn man => waarom niet jelle =>dan willen hun straks pook nog een baby denk hahahahaha dus toen de echo maar laten zien!!!!!!!!!!! schoonouders blij verast want die worden dit jaar al 5x pake en beppe
Kennissen van ons hadden een leuke: Het zoontje een badeend in de hand gegeven en die moest hij aan opa en oma geven. Hij zei toen: ik ben niet meer in mijn een(d)tje. Kei leuk!
een oud collega van me vertelde ooit dat ze een tekening had gekregen met de post van haar oudste kleinkind. die had mama getekend met een hartje op de buik ik vond dat wel een leuke manier om te vertellen dat ze weer een kleinkind kregen
dat eendjes idee is inderdaad leuk, maar zo'n volzin wordt wel lastig voor onze net 2 jaar oude dreumes. ik heb wel een keer een t-shirt gezien met die tekst en dan een plaatje van een eendje... misschien dat toch maar bestellen... meer ideeen welkom...!!
Hier bij de 2e mn oudste een shirt aangedaan met Mij wacht een mega-klus.. Want ik wordt grote zus. Bij de 3e hadden we een extra cadeautje onder de kerstboom gedaan: (we kregen helaas pas een week later onze 1e echo anders had ik de echo foto erin gedaan maar wilde niet een hele kerst mn mond nog moeten houden) Bekijk bijlage 221357
Hierzo hebben we (de eerste keer) slabbetjes gegeven met teksten erop zoals, i love my grandpa en ook een met grandma, en mannetje z'n broertje kreeg, toevallig is mijn oom de beste. En m'n vader kreeg opa's lieveling. (we hebben toen wel een mk gehad, dus nu wachten we tot na 12 weken) En denken eraan om het dan te vertellen met een afbeelding van de echo.
met deze zwangerschap, hebben we mijn ouders een kaartje gestuurd, op de voorkant: Gefeliciteerd, kleinkind op komst! en aan de binnenkant onze namen... ze moesten het kaartje toch even een paar keer lezen, voordat ze het snapte en ons belde om ons te feliciteren
ook leuk, zo'n kaartje! maar we willen graag hun gezichten zien als we het ze vertellen. ik denk dat het toch een shirt wordt of zo'n fotolijstje met onze knul en de echo...
Ik had een romper zelf bedrukt met: pssssttt, mama heeft een baby in haar buik! Heb toen mijn moeder de luier laten verschonen......!!! En had een t-shirt bedrukt met: ohhh, wat stoer...ik word grote broer!...Die had hij aan toen we het aan de rest gingen vertellen (toevallig verjaardag van manlief, dus dat was handig!)