ik heb al maanden last van een tennisarm. ik heb medicijnen gehad, fysiotherapie en ik ben bij de osteopaat geweest, maar niks hielp. nu heb ik vanmorgen bij de huisarts een spuit gekregen. zijn er hier dames die ook die spuit hebben gehad en bij wie het geholpen heeft of andere tips om van die vervelende pijn af te komen.
Ik heb zowel een tennisarm al golfersarm tegelijkertijd gehad, maar dat is al best een tijd geleden, dus weet niet meer helemaal precies hoe het ging, maar het heeft wel heel lang geduurd! Spuit hielp hier in ieder geval niet helaas en bij de eerste fysiotherapeut waar ik kwam hebben ze me een verkeerde behandeling gegeven waardoor het verergerde. Kreeg hier voornamelijk gelijk oefeningen om te doen en ze probeerden direct de ontsteking er flink hard uit te masseren. Het werd echter alleen maar erger en erger. Ben naar een andere fysiotherapeut gegaan die er blijkbaar veel meer verstand van had en die zei gelijk al dat het juist eerst gestabiliseerd moest worden en dat hij wilde dat ik een brace ervoor zou aanschaffen en hij heeft eerst met een geluidsgolven apparaat erop gezeten, later pas stroom, toen diepe massage en oefeningen. Ik ging bij deze therapeut echt wekelijks vooruit ipv achteruit. Weet dus niet wat jouw therapeut doet? Maar misschien is dat al iets om naar te kijken. Verder heeft die brace mij echt enorm geholpen! Sterkte ermee!
Hier ook een tennisarm en heb ook fysiotherapie gehad, shockwave therapie, 3x injecties, brace, medicatie. Dit allemaal helaas zonder resultaat. Mijn orthopeed adviseerde me om de arm (volledig) in te laten gipsen voor 6 weken Dat zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten. Loop nu, bijna 2 jaar, met de klachten. Wel probeer ik mijn arm zoveel mogelijk rust te geven. Je zou dus kunnen proberen om een brace aan te laten meten. Die injecties zou ik niet al te vaak laten spuiten. Sterkte!