Welke raden jullie aan? We hebben sinds deze week eindelijk een flatscreen tv en zijn aan het rondkijken voor een films/series abbo. Wij zijn echte film fans en kijken dan ook zeer regelmatig. Ik zelf hou ook erg van series maar dan meer van reallife shows maar denk niet dat die er tussen staan. Helaas kunnen wij geen aanbod van films/series van Netflix op website zien maar is het een aanrader?
Dit is het aanbod van netflix Netflix aanbod in Nederland op een rijtje met dagelijkse updates Ik zou ook netflix aanraden, heb nog niet veel goeds gehoord of gelezen van videoland
Zijn er ook meiden die Popcorn Time op de laptop hebben gedownload? Krijg je er geen virussen bij cadeau? Ik durf het niet zo goed te downloaden hihi.
Vraagje voor PopCorn gebruikers ... hoe hebben jullie dat gedownload, want ik kan het wel downloaden als ik een abbo van iets afsluit voor 12 euro per week :x of zie ik iets over het hoofd
Juist! Officieel is deze eigenlijk ook niet de officiële D) maar dit is wel degene die 'schoon' is. Niet voor betalen hoor!
vraagje hoe krijg ik netflix op mijn tv? want ik snap dr niks van.. we hebben een lcd tv van phillips