Hoi meiden, Ik vraag me het volgende af: Vanaf welke leeftijd konden jullie babies - Kruipen, zelfstandig zitten, tijgeren en probeerden ze te staan?? Het is niet dat ik me zorgen maak hoor maar mijn zoontje laat zich volgens mij graag bedienen. Hij heeft rond een maand of 5 wel een periode gedraaid van rug naar buik en van buik naar rug maar dat doet hij nu ook niet meer. Verder ligt hij maar een beetje op zijn rug of draait hij naar zijn zij. Verder is hij met vastpakken en observeren weer wel heel druk maar hij maakt nog geen aanstalten tot andere dingen. Wat is een beetje gemiddeld voor deze leeftijd?
Nou hier ook nog niks hoor, mevrouw vindt het ook allemaal prima. Als ze het zat is op haar buik begint ze gewoon te jengelen. Maar draaien ho maar Komt vanzelf joh.. Niet druk om maken
ik heb eigenlijk geen idee wat gemiddeld is... dit deed mijn zoontje: 4,5 maand draaien 6,5 maand tijgeren 10 maanden gaan zitten 10.5 kruipen 10,5 maand gaan staan na de 10e maand ging het hier ineens heel snel, alhoewel hij al wel lang tijgerde maar kruipen ho maar.
5 maand af en toe draaien,( hij kon het wel met 5 maand, maa er lol in begon te krijgen was pas met 8,5 maand toen deed hij het continu) 7 maand zitten ( blijven zitten) 8 maand eerste stapjes aan de hand + kruipen 9 maand vanuit kruipstand zelfstandig gaan zitten 10 maand optrekken aan de box+tafel en erom heen lopen 11 maand zelf pasjes los lopen, ( dit gaat al steeds beter duurt niet lang meer en meneer loopt zelf :d)
Mika ging draaien met 4 maand Met 6 maand begon hij met kruipen en met 7 maand kon hij dat echt goed. Zitten met 7 maand en met 8 maanden zelf gaan staan. Hij staat af en toe een sec los met nu 9 maand groetjes Ylona
van rug naar buik rollen met ruim 5 maand, terug nog steeds niet, en sinds een week of 3 kan hij goed zelf blijven zitten. teigeren of iets nog niet!
Noelle deed dit allemaal in het zelfde weekend toen ze 8 maanden was. Ze kon toen blijven zitten, kon kruipen en zichzelf optrekken tot staan. Zich omrollen deed ze met 5 maanden. Ze was redelijk vlot met kruipen en staan, maar ze is nu met 14 maanden gaan lopen en dat is redelijk gemiddeld.
hier pas omrollen met 5 maanden (daht ik) en vlak voor kerst opeens kruipen, optrekken, lopen aan de hand, zelfstandig zitten (ohja met 8 maanden tijgerde hij wel) maar opeens met 11 maanden pas opeens alles. de een is snellerV(volgens mij vooral de meiden) en andere wat relaxter (langzamer wil ik niet zeggen klinkt zo negatief)
Hier een snelle meid. Dit deed ze op de dag dat ze 7 maanden werd..!! Ow, tijgeren heeft ze nooit gedaan, ze is meteen gaan kruipen. Maar die van ons moest dan ook niks hebben van d'r personeel.. . Madam moest alles zelluf doen!
met 4,5 maand draaien van rug naar buik met 5 maanden een beetje tijgeren met 7 maanden draaien van buik naar rug met 7,5 maand tijgeren door de hele kamer Zitten doet hij nog nooit. Hij houdt niet van stilzitten, komt vast nog wel!
3 maanden omrollen heen en terug 5maanden zelf zitten 6 maanden kruipen 6maanden 2 weken optrekken 7maanden en 2 weken ergens langs stappen. 8 maanden los staan 9 maanden lopen waarvan heeele kleine stukjes los 11 maanden helemaal los lopen
Wauwie wat een vluggerts zitten er tussen.. Ik denk dat ik me helemaal een hoedje schrik als ik onze wammes ineens door de kamer zie kruipen haha Ach het kan ineens heel snel gaan maar voorlopig zie ik het hier nog niet echt gebeuren hoor. Nog een vraagje dan: Zagen jullie een soort van voortekenen voor het tijgeren/kruipen etc. of was het opeens zover??
Omrollen : vanaf 7 maanden, dit begon ook met een maand of 5, toen deed ze een hele poos niks en met een maand of 7 begon ze om te rollen van buik naar rug en terug en rechtsom en linksom Kruipen : met 9 maanden Zelfstandig gaan zitten : 9½ maand Optrekken : 10½ maand Beetje los staan : sinds vorige week Lopen : nog niet, ja vandaag schoof ze met een tafeltje door de kamer, maar nog niet los(komt wel) Geef het de tijd, als ze er aan toe zijn gaan ze het echt wel doen hoor. De voorbode van het kruipen: op handjes en knietjes(op z'n hondjes zeg maar) gaan zitten en dan heen en weer wiebelen. Daarna gingen de handjes al wel, maar de beentjes nog niet. Ik ben zelf een paar x door de kamer gekropen en even later had ze dat ook door.