Onze kat loopt ook altijd mee, ook wanneer we de hond gaan uitlaten, of als ik de oppaskinderen naar school breng. Wel gezellig. En ze is zelfs mee op visite geweest, bij mensen uit de straat. Ze liep mee, en ze bleef net zolang daar tot dat we weer naar huis gingen.
Onze kat loopt ook altijd mee tot wij over steken. daar wacht hij op ons tot wij weer terug komen van een boodschapje doen.
De kat van mijn ouders loopt ook altijd mee als ze de hond uitlaten, zo grappig! Ik hoor het wel vaker, het zijn gekke beesten die katten hihi!
Nee, hier niet, het zijn allemaal binnenkatten. Een paar jaar geleden hadden we een Noorse boskat in de opvang, en meneer deed het niet op de bak, die moesten we aan een tuigje uitlaten, samen met de hond.
Onze noorse boskat doet het ook niet op de bak, maar gaat gewoon naar buiten. Hij plast trouwens wel op het potje van mijn dochter
Lol, kat op het potje. Hier gaat niets naar buiten, ik vind het niet nodig, ze hebben een kattenren en een groot huis. Plus 16 katten door de buurt laten lopen, nee ik denk niet dat de buren daar gelukkig mee zijn.