Wandelen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door LadyIngrid, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi,

Mijn zoontje is nu bijna 5 weken en ik wil zo graag wandelen. Ik ben 'pas' 2 x met m naar buiten geweest (t was windstil en redelijk fris). Alleen ik vraag me af of ik met droog weer en een stevige wind ook gewoon naar buiten kan of dat ik beter nog even kan wachten. Ben wel een beetje bang dat ie ziek wordt.

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Is je kindje gewoon op tijd geboren, dan mag je gewoon naar buiten hoor. Kleedt hem dan een laagje warmer dan jezelf. Zoen voor een warm plekje door eerst een krol in de wagen te leggen. Die haal je dan weg als hij er in ligt.

Veel plezier.

Groetjes Adrienne

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Mijn zoontje is drie weken te vroeg geboren (hij is nu 5 weken, eigenlijk min de drie te vroeg)Ik heb een winterjasje voor hem, dan hoef ik niet nog een extra laagje kleding aan te doen toch? Zelf vind ik t gezond om met een lage temperatuur (om en nabij vriespunt) te wandelen. Kan ik mijn zoontje ook gewoon meenemen?

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Om naar buiten te gaan moet hij zichzelf goed op temperatuur kunnen houden. Hij moet ook terug op geboortegewicht zijn. Verwarm de wagen voor en geef hem zijn winterjasje aan en een mutsje op. Geen extra laag kleding. Als je terug komt van het wandelen en je kindje slaapt lekker heeft hij het niet te koud. Ga geen uren buitenlopen hoor.. dat is te gek.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina