morgen is het zover

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    na 3mnd is het morgen zo ver.. ze gaan foto's maken van de knietjes en het heupje van Eef en dan krijgen we te horen het het verder zal gaan.

Eef is geboren met een knie luxatie, dit is iets heel zeldzaams en ik heb de hoop opgegeven om een lotgenoot te vinden.. zelf onze huisarts had er nog nooit van gehoort.. ze heet 6wk in het gips gezeten met haar been (3 uur na bevalling) en nu 3mnd in een pavlik bandage... morgen krijgen we dus te horen of er blijvende schade is ontstaan.. de angst dat ons meisje nooit fatsoenlijk kan lopen is erg aanwezig.. mijn vriend wil er niet over praten.. hij probeert het weg te drukken..

daarnaast ben ik geboren met HD en aangezien deze afwijking in 80% van de gevallen voorkomt in combi met wat anders gaan we er vanuit dat ze dat ook heeft.. dat betekend weer een spreidbroekje..

ik zie er tegen op.. ik hoop dat in ieder geval haar knie in orde is, maar stiekem ook haar heup.. ik wil zo ontzettend graag mijn meis gewoon zonder stellages willen knuffelen en ze begint nu met rollen en zo..

laat ik het zo stellen.. ik wil gewoon dat het weer normaal wordt.. ik merk aan haar dat ze helemaal wild wordt als haar tuigje even af gaat en dan is ze zo ontzettend vrolijk, ze is er gewoon klaar mee.. in het begin vond ze het allemaal best, maar ik merk aan haar dat ze er genoeg van heeft..

duimen jullie voor onze meid? hopelijk werkt het..

dikke kus

2. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik zal zeker weten voor jullie duimen Moontje!!!!!
    Wat vervelend allemaal. Hoop dat het meevalt.
    Succes morgen. XXX

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ojeetje wat spannend zeg!
    Ook ik duim voor je meisje en voor jullie natuurlijk!

4. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Zeker duimen we voor jullie!
    Rosan heeft ook een Pavlikbandage om ivm lichte heupafwijking. Maandag moeten wij weer voor controle, duim je ook voor ons ;)

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik zal voor jullie duimen!! Laat je 't morgen even weten hier, hoe het is afgelopen?

Liefs, Debbie & Nils

6. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ook !:)

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    tuurlijk laat ik het jullie weten!! ik kan niet meer zonder jullie:)

en jessie ik duim ook voor Rosan hoor!!!

8. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Ik zal voor je duimen, dat alles weer goed komt met de kleine meid...
    Laat je me weten hoe het is afgelopen?
    veel succes morgen

9. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Ik duim voor je!!!!

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Alles is GOED!!!!!

knietjes zijn in orde, heupjes valt niets aan te zien.. nu over 5 weken op controle en met 7mnd nog een keer een foto..

wij zijn zo blij! ze is verlost van alle tuigjes, bandages enz..

joepie!!!

xxxxxx

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O wat fijn zeg!!!

12. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH Wat onwijs fijn voor jullie zeg. Nu kan ze lekker spartelen zonder tuigje. Heerlijk zeg. Geniet van dit goede nieuws!!!!

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    super goed nieuws zeg

14. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Aaah wat een supernieuws Moontje! Helemaal geweldig toch!!! :)

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Superrrrrrrrr!! Genieten van je spartelende grietje!

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ooh het was zo'n opluchting..

eerst kregen we het goede nieuws dat haar knietje niet door die erfelijke afwijking kwam, maar dat het gewoon is gekomen omdat ons meisje in mijn buik waarschijnlijk een halve flikflak heeft gemaakt en is blijven haken.. dat verbaasd me niets, want ze is super beweeglijk en ook volgens de orthopeed ontzettend sterk met haar benen.. hij vond het zo mooi om te zien hoe goed ze het deed...

en toen die heupjes... hij vond het echt een prachtige foto met een mooie stand.. ze moet nu wel over 5 wk terugkomen om te kijken hoe het met haar gaat en met 7mnd weer een foto omdat ik dus zelf een volledige luxatie heb gehad, ik ben geboren met maar een gevormde kom.. gewoon voor ons eigen gevoel, maar hij vond echt dat het er op dit moment super uit zag!

het is zo wennen, mijn meis is ineens 5cm langer.. zo lijkt het tenminste.. kwamen we er meteen achter dat haar broek te kort was! heb meteen jurkjes en leggings gekocht! en zelf is ze stapeldol.. vroeger lag ze maar een beetje in de box, maar vanavond lag ze al schuin.. en ze gaat op en neer, niet normaal..

ik ben zo blij, opgelucht en nog steeds emotioneel.. heb nog een maand verlof, kan ik lekker genieten van een "normaal" kleintje, zonder dat ik bang hoef te zijn dat haar knietje er weer uitschiet..

bedankt allemaal!!!

dikke zoen!

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wat een SUPER goed nieuws!!! Geweldig om te horen!!! Kan me voorstellen dat je helemaal happy bent - en zij ook!!! ;) Geniet lekker van je meisje. Leuk joh... Allemaal mooie nieuwe kleertjes.

Liefs!!

18. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Ah gelukkig ,wat een goed nieuws!Ook lekker voor die kleine meid zeg!Lekker vrij bewegen:)geniet lekker saampjes van je verlof !En shopse:p

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hee wat goed en leuk om te lezen.
    Wat zullen jullie genieten daar zeg!!!!
    :)

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Gelukkig wat fijn voor je, Ik kan me de spanning goed voorstellen! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina