Wandelende tak.. Leuk of toch niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saskia78, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja het was niet mijn idee... Oorspronkelijk moesten ze gewoon weer naar buiten :)
    Maar ze had zelf helemaal uitgedacht wat ze het beste als ondergrond kon doen en wat ze zouden moeten eten..
    Grote pot uitgezocht...

Zeg dan nog maar eens nee... Maar ipv "ok, maar morgenavond laten we ze gewoon weer vrij hoor" wonen ze nu permanent binnen ;)
    Het idee was goed, uitvoering iets minder :)

Ik kan me nog herinneren ooit.. Dat ik verbaasd was toen ik ooit bij iemand thuis 2 jampotjes met slakken in de woonkamer zag staan.
    Nu snap ik hoe dat werkt :)

2. Amare

Amare Niet meer actief

Ik vind een kat toch leuker :p

3. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    haha zo ben ik ook hoor, mn vriend houdt zn hart al vast over wat ik allemaal met mn dochter in huis ga halen. Vroeger had ik wormen :D

4. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Maar wat doe je als je teveel "takken" hebt, kunnen ze buiten overleven? Ik hoef ze niet hoor, maar ben gewoon benieuwd.

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wij hadden vroeger een paar wandelende takken in een glazen bak met deksel en wat plantjes erin en zo...

Dat was altijd wel lachen. Dan plukte ik een takje van een struik uit de tuin dat op een wandelende tak leek, en dan liet ik mijn moeder altijd schrikken met die tak op mijn hand. :D

6. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Je kan de eitjes in de vriezer doen, dan komen ze niet uit, en vriezen de eitjes 'dood' .... tenminste, dat is wat ik jaren geleden erover heb gelezen.

Heb ze ook een klein poosje gehad, was wel leuk, maar worden er snel veel, en toen mijn moeder ze overal in huis vond (kropen door de kleinste gaatjes) heeft ze ze in de tuin achter gelaten.

Deel Deze Pagina