gedraai in bedje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sweetlakecity, Jul 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik vraag me wel eens af.
    Wanneer gebruiken ze het bed om te blijven slapen op 1 plek?
    Soms denk ik, je bedje had beter een schoenendoos kunnen zijn zo opgekruld ligt ze in de hoek van het ledikantje. ;)
    Iemand die weet wanneer het echte liggen en de tijd dat de dekens door je kindje worden opgepakt om weer over zich heen te leggen?

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Haha Kyano is ook een draaikont!
    Hij ligt over t algemeen in een slaapzakje.
    En nu met dit weer alleen een rompertje.
    Ik vrees dat bij mij die tijd pas komt rond 2 jaar :p

3. Sweetlakecity

ja ik hoop dat slaapzakken groter zijn dan 90 cm...nouja ze is nu 80 cm...maar ben bang dat ze straks misschien wel 3 is......hahaah

4. mamasim

mamasim Actief lid

Mar 8, 2009
    255
    0
    0
    Hahaha, goed topic!
    Ik vroeg het me ook al af.
    Lees hier wel eens van kindjes die met anderhalf al in een peuterbed gaan slapen, of van kindertjes die onder dekens slapen.
    Nou, dat zie ik hier de komende jaren nog niet gebeuren! Meneer stuitert echt zijn hele bed door, van onder naar boven, achterstevoren, op zijn kop en weer terug. Af en toe horen we gewoon echt een keiharde boink, omdat hij zich weer eens te hard afzet tegen de zijkant, of zijn hoofd stoot.
    Dat ledikantje blijft hier dus mooi staan tot ie vier is ofzo ;)

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Lees ook ff mee! Hier nog zo'n draaikont! Onvoorstelbaar hoe ze soms ligt! Ze ligt ook in alleen een dun slaapzakje en met dit weer in alleen een romper eronder met korte mouwen. Met het hele hete zelfs zonder slaapzak en dan steken die beentjes tussen de spijlen door :D Dekens hebben we al snel weggehaald, want ze duwde zich al vrij snel erboven uit ;)

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik kijk altijd ff naar haar als ik ga slapen en we staan dan altijd verbaasd over hoe ze ligt.. soms zelfs op haar buik met kont omhoog op d'r knietjes.. lang leve trappelzakken!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

hihi....ik vond Irem van de week voor het eerst overdwars in bed, geen idee hoe ze het voor elkaar kreeg....maar dit is dus pas het begin :p

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Eva heeft ook heel erg lang zo gewoeld in bed, altijd spannend hoe ik haar zou aantreffen als ik 's avonds nog even ging kijken bij haar ;). Maar tegen de 2 jaar begon ze opeens gewoon recht te blijven liggen, had ik nooit gedacht, dus echt, er is hoop ;). Heb toen weer een deken in bed gedaan (die was er met 2 maanden ofzo al uit), daarna de slaapzak weggelaten en toen ging het prima! Met ruim 2 jaar is ze naar haar grote bed gegaan en ook daarin blijft ze meestal goed liggen, al was het in het begin wel overdwars aan het hoofdeinde, dat is nu niet meer. Soms ligt ze wat lager en ze is er daardoor ook wel eens uit gevallen (we hebben een bedhekje bij het hoofdeinde).

Lisa gaat ook al lekker haar bed door, we vinden haar regelmatig overdwars of helemaal bovenin haar bed. Prima hoor, ze doet haar best maar, het komt uiteindelijk goed :)

9. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    Haha, grappig verwoord en goede vraag.

Niet dat ik een antwoord heb, want ook hier een kleine draaikont. Ze heeft nu trouwens een slaapzak van 100 cm, heb ik gekocht bij Henk ten Hoor. Is niet zo dik, dus vannacht heeft ze hem weer aan gehad.

@ moontje: ook hier vaak op de buik met de knietjes opgetrokken. Ik denk altijd: dat kan toch niet fijn zijn? Maar blijkbaar denkt zij daar anders over ;)

@ snoopy: aha, er is dus "hoop" :)

10. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik wacht nog steeds. Ik vind Thijmen steevast helemaal bovenaan zijn bed, leg hem steeds terug als ik zelf ga slapen.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    hier slaap me zoon nog in slaapzak van 110 cm en zelf is die in de 80 cm weet niet precies hoelang
    maar goed hij stuiterd ook hele bed door

12. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Minjn dochter is bijna 2 maar stuiterd ook nog door haar hele bed en vind ik in de meeste bizarre posities (van de week lag ze op haar rug met d'r benen omhoog tegen de muur) Wij willen vanaf nu wel proberen om haar zonder slaapzak en met lakentje (vind t doodeng!) te laten slapen omdat we denken dat de slaapzak haar teveel belemmert

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn dochter heeft meestal dr slaapzak aan, en ligt ook altijd helemaal anders als dat ze lag :)

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik heb me zoon dan wel in een slaapzak maar ook onder een laken en als het kouder word dekentje in het lakentje ook toen die nog geen 1 jaar was

15. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Hier ook , ik vind dat altijd zo vertederend als hij zo ligt te slapen.:)

16. miranda1983

Jul 13, 2010
    38
    0
    0
    ik werk bij een stomerij als productie medewerker
    hengelo(ov)
    stefan die gaat ook zijn hele ledikantje door ik vind hem meestal helemaal 180 graden gedraaid smorgens. hij gaat zich ook al op zijn buik draaien. en dan ook nog eens overdwars in zijn bedje op zijn buik. dit doet hij sinds deze week. ik heb met dit weer geen slaapzakje of lakentje gewoon lekker in k ort broekje met t shirtje en mocht het weer tegen de 30 graden zijn leg ik hem lekker alleen in zijn rompertje. ik durf eigenlijk geen lakentjes meer te gebruiken omdat hij zich dus helemaal omdraait en ik dus bang ben dat hij onder het lakentje terecht komt

17. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik durf ook geen lakentjes of dekentjes te gebruiken op dit moment. Ze ligt hier in romper en slaapzak en ligt ook in de vreemdste houdingen in bed.

18. susy26

susy26 Niet meer actief

hier ook, hij ligt elke keer dwars in bed haha..terwijl ik hem altijd goed instop. Trapt zichzelf gewoon eruit. Dacht dat als ze in een slaapzak slapen dat niet meer zo hadden, maar nu ik dat hier zo lees..haha..naja we zien het wel , komt vast goed!

19. miranda1983

Jul 13, 2010
    38
    0
    0
    ik werk bij een stomerij als productie medewerker
    hengelo(ov)
    ik zou stefan ook wel in een slaapzak willen leggen deed ik ook wel alleen snachts toen het nog koud was. het probleem is dat ik mijn flatje niet koel krijg en zijn kamertje ook wel wat warmer blijft. dus ik ben bang als ik hem in een slaapzak leg ook al is het een dunne dat hij het veelste warm krijgt. hij sweet nu al als ie aan het spelen is. en snachts koelt het hier ook niet echt af.

20. Sweetlakecity

mirand> hier is het soms 29 graden maar de ventilator gaat en een hele dunne slaapzak. Ja ze blijft het wel warm hebben. Maar zonder slaapzak, denk dat dat de leeftijd is, gaat ze niet slapen maar staan in bed.

Share This Page