Hi dames, We hebben voor onze dochter de koeka voetenzak in de maxi cosi gebruikt. Super ding! Nu voor de tweede gaan we die in principe weer gebruiken.. Alleen ik vind de wrapper er zo leuk uitzien, maar ben bang dat die echt onnodig is... Wellicht hebben jullie tips? Wanneer, hoe en hoelang hebben jullie deze gebruikt en in combinatie met of zonder voetenzak?
Ik had bij mijn dochter de wrapper en voetenzak. Merkte al vrij gauw dat m'n dochtertje warmbloedig is dus die zweette die zak uit. Pas toen het echt winter winter was kon ze erin liggen. Tussendoor gebruikte ik de wrapper ook, vond hem heel fijn. Vooral in het begin als ze nog zo klein zijn en er nog helemaal in passen incl armpjes. Ik had ook een dekje van koeka, die vond ik ook heel fijn. Die heb ik denk ik nog het meeste gebruikt, hield lekker de wind tegen.
ik heb ook de wrapper van koeka ook omdat ik hem zo leuk vind nog niet gebruikt de kleine is er nog niet. denk eerst de zak in de maxicosi en evt wanneer het warmer wordt de wrapper. ik zit er ook aan te denken om hem te gaan gebruiken in de kinderwagen ipv een jasje. of wanneer het even in de box ligt of op schoot... we verwachten de kleine in januari dus lijkt me wel handig. heb bij de vorige kids ook de puckababy gogo ook gebruikt in de maxicosi maar ook thuis als omslagdoek als ze even in de box lagen
Ik had bij me zoontje in het voorjaar de wrapper met Koeka dekje Wrapper was veel te groot en bijna niet gebruikt Dekje was ideaal maar niet voor een winterbaby veel te koud Nu hebk de voetenZak
Dank voor jullie reacties! Ik blijf twijfelen dochter is warmbloedig en als deze diezelfde genen heeft, worden er maar weinig extra dekens gebruikt... En gekocht is die zo
Hier had ik de voetenzak in de maxicosi en de wrapper gebruikten we in de box, kinderwagen en op schoot. Hier hebben we hem veel gebruikt.
De voetenzak vond ik zaaalig in gebruik. De wrapoer erg mooi maar duur. Ik zou die dan alleen in plaats van een omslagdoek gebruiken. Als je moet kiezen zou ik de voetenzak doen.
Ik nerm de wrapper over van een vriendin. Kan het heerlijk slapen in de box of mijn armen. Ik heb krijg een zomerkindje, dus het denk ik ook fijn in de wagen. Ipv een dekentje/lakentje of een jasje.