Is mijn dochter een ware Houdini of zijn er meer kinderen die ontsnappen uit de autostoel. Onze dochter is nu ruim 2,5 jaar en zit al 1,5 jaar in haar Romer King stoeltje. Maar vanaf het begin frummelt ze zich uit haar armgordels. Als ik vraag de armpjes terug te doen doet ze dat wel maar het blijft vermoeiend. Alleen is nu haar laatste kunstje de gordels compleet los te maken. Blijkbaar heeft ze voldoende kracht om de ontgrendelknop in te drukken. Bijzonder lastig want je zet niet 1-2-3 je auto aan de kant op de snelweg met spitsstrook. Zijn er moeders die tips hebben??? ( het omdraaien van de vergrendeling heeft geen effect)
Heb er hier ook eentje! 1 keer goed boos geworden en uitgelegd dat de politie boos word en mama een bekeuring krijgt! Dat werkt goed
Je hebt van die gordelklip, maar die zijn volgens mij voor een standaard gordel, en niet van een stoel.. En zelfs plakkertjes met stekeltjes wat ze niet als prettig ervaren, maar ben ik geen voorstander van.
boos worden....gedaan. Weinig indruk. Wat wel indruk maakte is laten zien wat er gebeurt als je remt. Vlak bij huis voor de brug had ze weer eens alles los en toen trok ik een klein beetje op en remde heel hard. Toen was ze wel even geschrokken en deed ze het een tijdje niet. Ik wil eigenlijk voorkomen dat ze haar gordels losmaakt, op de snelweg kan ik er gewoon niets aan doen.
je hebt hoesjes om er overheen te schuiven. verder kan je d'r jasje/vestje aantrekken OVER de gordeltjes. beetje lastig uitleggen je zet d'r in de stoel met jasje achter d'r rug. dus nog geen armpjes erin. gordels vast maken. armen in jasje en over de sluiting van de stoel dichtritsen. heb je alleen niet zoveel aan als ze ook haar jas makkelijk open krijgt ook een beetje lullig om d'r met warm weer een jas aan te moeten trekken. maar het werkt wel vaak.