Hallo meiden, ik heb op marktplaats wat advertenties staan mijn link: Advertenties van Ellen Theissen uit Meppel , Drenthe - Marktplaats.nl ik heb een roze minimonkey te koop (weinig gebruikt) een draaitol van Chicco een kiekeboe bal van V-tech een stoelzuiger (speeltje voor op de kinderstoel) ook heb ik een 3 in 1 babygym te koop van Little tikes zie link voor welke ik bedoel. Heb hem nog niet op marktplaats staan bartsmit.com - Little Tikes 3 in 1 babygym ook heb ik het eerste seizoen van Draadstaal te koop, het eerste seizoen van Dharma en Greg, een dvd van Kinderen geen bezwaar en het eerste seizoen van sex and the city (in onderhandeling maar nog niet verkocht) de dvd's zijn als nieuw en de orginele
knuffeldoekje met een giraf erop. In het doekje kun je ergens op drukken en dan is er een piep geluidje (weet niet hoe je het anders moet uitleggen)
een hond van Playgro (splinternieuw) in de oren zit een ritsel je kan op zijn buik drukken dan komt er muziek uit met licht en bijtringen (op de foto niet op de bloemen letten achter het hindje zo kon ik hem mooi neerzetten voor de foto)
heb ook nog een paar boeken te koop. Voortaan heet je Lieneke (het boek is als nieuw). ik kan even geen gewone foto ervan maken omdat hij boven ligt en mijn dochtertje ligt nu te slapen. Als iemand een foto wil zien dan plaats ik die alsnog. nu even een plaatje ervan Het joodse meisje Lieneke is 8 jaar als zij in de Tweede Wereldoorlog onderduikt. Van haar vader ontvangt ze brieven met tekeningen en grapjes. Met familiefoto's.
het 40-45 boek. Hierin staan 500 zwart wit foto's die te maken hebben met de tweede wereld oorlog. Een heel mooi boek. In heel goede staat.
Het boek Stuk van Judith Visser Na de scheiding van haar ouders is Elizabeth (16, ik-figuur) met haar moeder van Dordrecht verhuisd naar een flat in Rotterdam. Omdat haar moeder zich op haar werk als accountant stort, is Elizabeth veel alleen, met gezelschap van de rat Sattnin. Ze zit in 4-vwo van het Mercator College en wordt al een paar jaar gepest door drie klasgenoten omdat ze dik en onhandig is. Er is een klasgenoot die het voor haar opneemt, de sympathieke Alec, wiens vriendin alles heeft wat Elizabeth mist. Ze wil op deze Riley lijken in de hoop dat Alec haar ziet staan: koopt een blonde pruik, gaat lijnen. Als op een middag Riley vraagt of ze met Elizabeth mee naar huis mag, brengt haar dat op een idee met grote gevolgen. De eerste twee romans van de Rotterdamse columniste (1978) werden Rotterdams Boek van het Jaar, 2006 en 2007. Deze derde roman en eerste thriller beschrijft heel open, realistisch en psychologisch goed opgebouwd pesten op school. Hij maakt raak duidelijk hoe een ongelukkige tiener door pesterijen op school en het feit dat niemand iets ziet of doet, kan ontsporen. Het boek is als nieuw
en een leuk boek om bijvoorbeel cadeau te geven aan de (aanstaande) vader het super papa boek (je bent in alles de beste) Zo ben je in alles de beste. Dat je de beste papa van de hele wereld bent, daar bestaat geen twijfel over. Maar omdat het niet altijd gemakkelijk is om een superpapa te zijn, vind je in dit boek leuke ideeën en handige tips om je status als nummer één te bevestigen. Een boekje met praktische tips, wetenswaardigheden, verhalen etc. gericht op vaders van jonge kinderen. Over onder meer geboorte, thuiskomst van de baby, een naam kiezen, tweelingen, het sterrenbeeld van het kind, luiers verschonen en smoezen om verschonen te kunnen vermijden, een pijl en boog maken, vaders toen en nu, de eerste schooldag, een kind leren fietsen, zakgeld, internet, tuinieren met je kind, huisdieren, kinderen en een mobieltje, vakantie en samengestelde gezinnen. Geillustreerd met nostalgische zwart-wittekeningen. het boek is als nieuw