Haai allemaal! Wij gaan over 2 weken ongeveer op vakantie naar Curacao.. Onze kleine man is dan 10 maanden.. Maar ik zou graag ervaringen willen horen van iedereen die een lange vliegreis hebben gemaakt met een kleintje.. (En evt oorprobleempjes hadden.. Zonder mag ook hoor!) Ondanks dat ieder kindje anders is natuurlijk, zou ik wat meningen willen horen over hoe het allemaal gaat.. We hebben geloof ik een vliegtuig (arke) zonder bedje.. :S Liefs Sjors!
Zelf ben ik van plan om met de kerst naar china (familie bezoek) te gaan met de kleine, ze is dan bijna 11 maanden oud. toen ik 10 maanden oud was, heb ik ook voor het eerst zo lang gevlogen (det duurde toen trouwens wel een paar uur langer) en volgens mijn moeder ging het hartstikke goed... alleen, ik wou de hele tijd het vliegtuig door en had geen zin om te blijven zitten.... hahahahaha.... op een andere site stonden tips over lang vliegen met baby's... zal even kijken of ik die kan vinden....
hi, ik ben in dec 2006met mn dochter en man naar nederland gevlogen.. ik woon vlakbij los angeles dat is dus een vliegreis van ruim 10.5/ 11 uur.. het ging hartstikke goed eigenlijk ze sliep met stijgen en landen dus geen last van de oortjes gehad.. ik zou zeggen neem wat vermaak mee dr favorite speelgoed ofzo... en dan komt het allemaal wel goed... nem ook altijd extra luiers en drinken mee en eten eventuele je wete nooit of je vertraging hebt.. wij gaan in juni weer naar nederland dit keer hebben we en tussen stop dus is het 14 uur.. ben benieuwd hoe het dan gaat .. yorgos zal het wel niet erg vinden maar cailynn nu is ze tenslotte bjna 2 en zolang stil zitten ben benieuwd