Wij gaan volgend weekend naar de Efteling. Ik vroeg me af hoe dat gaat met de wandelwagens. Zet je die daar neer of doe je er ook een slot op? Vind het zo zonde als die gestolen word.
Wij zijn er van de zomer geweest toen ons zoontje 3 maanden was wij hadden de kinderwagen bij met kinderwagenbak en ik had zo,n fiets kettingslotje mee genomen waarmee we hem vast zetten dit doe ik ook altijd bij het zwembad. Maar je zag alle wagens gewoon los staan maar ik ben ook veel te bang dat hij gestolen word of stel dat iemand dezelfde heeft en de verkeerde mee neemt.
Ik heb altijd zo'n slot bij me dan. Is zo'n slot wat we ook in centerparks gebruiken bij het zwembad. Simpel ding maar houd de snelste dieven wel tegen.. Daarnaast heb ik nooit in een pretpark mijn grote wagen bij me, dan heb ik de koelstra buggy mee. (Maar ben niet met de leeftijd van jou uk geweest, anders had ik ws wel de grote meegenomen ivm comfort)
Eerst zette ik hem nooit op slot, totdat de bugaboo van vrienden werd weggehaald! Diep triest dat het gebeurd...
onze nieuwe buggy werd ook bijna gestolen bij de Efteling! Was er gelukkig net op tijd bij en kon het voorkomen. Zou echt wel een slot mee nemen en vastzetten als je ergens in gaat.
Ik heb een buggyslot voor de kinderwagen. Heb m veel gebruikt in Disneyland. We hadden een "bijzondere" kinderwagen blijkbaar want veel mensen keken ernaar en spraken ons aan over wat voor 1 het was en waar weg. Was toen erg blij ermee! Hebben trouwens gewoon een quinny buzz.. Vriendin ging laatst weg en heeft m ook geleend(slot) Voelt toch veiliger dat ie vast staat. Je hoort soms de raarste verhalen!
Ligt natuurlijk ook aan je kinderwagen. Maar er staan er met slot, zonder slot, en bij sommige hebben de eigenaars er een wiel afgehaaldd. Maar ja, dan zit je wel met het wiel te kijken in de attractie..
nou een wiel eraf halen vind ik ook zowat. Ik ga maar eens een slot aanschaffen, dat geeft mij denk ik toch een fijner gevoel.
Wij waren afgelopen dinsdag nog in de Efteling, voor het eerst met Fenne en dus de wandelwagen. Ik heb de wagen steeds los weggezet, zelfs met verzorgingstas erbij. Het voelde wel slecht moet ik zeggen, haha! Hij zou maar weg zijn.... Stonden voornamelijk buggy's viel mij op
Hier eigenlijk ook de buggy gewoon bij de attractie gezet. Er is nog nooit iets gebeurd. De laatste keer zijn we zelfs in de droomvlucht en het treintje geweest voordat we weer bij de buggy kwamen.
Ik zou het niet durven. Een bugaboo bijv. kost al snel 900 euro. Stel je voor, dat zou toch zuur zijn.
Wij zetten de kinderwagen altijd op slot. Die is inmiddels al behoorlijk versleten en ik verklaar iemand voor gek die 'm steelt , maar je weet het niet en ik heb geen zin om een nieuwe te moeten kopen. En ook geen zin om zonder kinderwagen door de Efteling te lopen.