Welke Draagdoek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tweekids, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Sta vast verkeerd?

Hebben nu de Stokke zogenaamd ergonomisch.
    Gewoon een onhandig ding.
    11 juni gaan we vliegend naar Turkije maar dat ding zit echt niet lekker 4 uur lang.
    We willen niet nog een x zo'n groot bedrag uitgeven dus ben opzoek naar een draagdoek welke raden jullie aan?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Maar je gaat hem toch niet de hele vlucht in de draagdoek houden? Dat mag niet eens (bij stijgen en landen moet hij op schoot in de gordel). En ik denk niet dat een ondernemende dreumes 4 uur in een draagdoek wil zitten in een vliegtuig ;)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik ga proberen om m te laten slapen erin idd. Op schoot word dat echt niks. Dus ik zal wel moeten.
    Het is z'n slaaptijd heen dus duimen draaien.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'de babyuitzet'

5. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik denk dan een geweven draagdoek, geen rekbare in ieder geval want die schijnen door het gewicht niet echt makkelijk meer te zitten als je kindje ouder is dan 6 maanden.
    Je hebt merken zoals Calin Bleu, Girasol, Hoppediz..

Ik weet dit alleen niet uit ervaring, maar het is meer wat ik overal als advies gekregen heb..

Wie weet kan je ergens een tweedehands op de kop tikken? Of anders er een lenen bij een doekenbieb? (Is wel maar voor 14 dagen) Doekenbieb : draagdoeken en draagzakken | Doekenbieb

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
  7. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kijk anders eens op de website van dragen en voeden. Daar worden ook veel doeken 2ehands aangeboden.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een draagdoek, een geweven, zit je met maat 6 bijna altijd wel goed. Ook fijne opties zijn; Manduca, ergo baby carrier, beco, boba, wompat, tula,

Deel Deze Pagina