heeft er iemand ervaring met het flexi bath? is hij handig in het gebruik en weet iemand of er ook z'n "zitje" in past ?? hij lijkt mij heel erg handig...
Wij hebben sindskort een flex-bad. Als je een badzitje bedoelt, tja die past net wel en net niet in het badje. Eigenlijk is het badje daar net te klein voor. WIj hadden hem er wel in staan en Stijn vond het heerlijk. Het zitje kan niet met de zuignapjes vast zitten maar hij zit helemaal klem in het bad. De bodem is net te smal om het zitje erop te bevestigen. We hebben het badje zelf nog niet zo heel veel gebruikt. Stijn gaat heel graag met zijn papa onder de douche. Maar ik vindt het wel handig dat je hem zo kan opvouwen en kan opbergen.
Lijkt mij ook een praktische ding, maar dan vooral voor onderweg. wat betreft de afmetingen vraag ik me af hoelang je baby erin past.
We hebben het flexibath in de winkel gezien (leek ons eerst ook wel wat) maar hij is echt heel klein hoor. Wij hebben er vanaf gezien, hij is ook nog niet een super-goedkoop.
het flexbad heeft ongeveer het formaat van een babybadje maar de randen staan rechterop. Volgens de folder kunnen ze er langere tijd in als het kindje al kan zitten. Ik dacht tot een jaar of 4. Flexi Bath, het opvouwbare (reis)badje Ik neem aan dat je deze bedoelt.
Wij hebben er één en hij bevalt wel goed. Ik vind 'em niet klein hoor, beebje is nu 60 cm en heeft nog zat ruimte om te 'zwemmen'. Je mag 'em alleen niet leegkiepen, maar moet 'em leeg laten lopen door de stop aan de onderkant eruit te halen. We doen het badje altijd op het aanrecht, dus dan moet je 'hosen' met een emmer. Als ze groter is en het badje in de douchebak is het opgelost, voornu is het ietsjes onhandig, maar wel erg fijn dat het badje opgevouwen kan worden. We hebben het badje online besteld bij Babypark Kesteren. Daar was 'ie in de aanbieding en het werd heel snel bezorgd.
Ik had hem besteld via internet maar weer snel terug gestuurd. Vond hem veel te klein. Ik weet niet hoe een kind van 4 jaar erin moet zitten. Hij is net zo groot als een normaal baby bad en een badring kon je er ook niet in kwijt. Nee ik heb maar voor een andere oplossing gekozen. Wij hebben nu een badje van 90cm doorsnee (opblaasbad) en daar doen wij de badring in en Dan heeft zo'n kleintje veel meer ruimte. En is nog eens goedkoper ook.
Een opblaasbad lijkt mij ook wel makkelijk. Maar hoe moet je die dan weer leeg laten lopen? Isabella zit trouwens nog wel gewoon in een normaal babybadje onder de douche. Past ze makkelijk in.
Volgens mij kan je er ook prima inzitten als je een dreumes/peuer bent. Badring kan er niet in, maar die kon in het gewone babybadje ook niet.