Op 23 juni ga ik trouwen. Als bedankjes wil ik leuke sleutelhangers maken met kralen, lint en winkelwagenmuntjes... Aangezien ik nogal veel hobby heb ik kralen en lint wel in overvloed. De winkelwagenmuntjes zijn echter dingen die mensen vaak ergens in een laatje hebben liggen, maar eigenlijk doen ze er niks mee, zonde om er dan weet ik hoeveel te gaan bestellen vind ik. De vraag is dan wie heeft er nog winkelwagenmuntjes liggen en wil ze naar mij opsturen? PB me maar!
Misschien kun je bij een supermarkt oid. vragen of ze hun winkelmuntjes voor een kleine prijs willen verkopen. Of gratis willen geven als je verteld waarvoor het is.
bij de Jumbo krijg je ze gewoon als je vraagt te wisselen voor 50 cent.. Kun je ook iedere dag gaan doen
hier wordt een nieuwe jumbo winkel geopend volgende week en gisteren kwam mn vriend met een muntje thuis. Die gaven ze gewoon weg. Misschien kun je eens jumbo of andere supermarkten mailen/bellen en uitleggen waarvoor je het wilt gebruiken? Maar evengoed hoop ik dat je hier ook nog wat muntjes gaat scoren. En overigens wat een super leuk idee !! Als ik zo creatief was zou ik het ook gaan doen xxx