overgeven maar niet ziek meer

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lob, Oct 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    mijn zoontje heeft toch zoiets vreemds.. ik weet niet wat ik hier mee moet.

hij is 2 weken geleden ziek geweest. het begon met overgeven (alles wat erin ging kwam er weer uit), veel willen slapen en er zat niet veel leven in. hij had geen koorts.
    ik heb het even aangekeken want drinken deed hij wel goed. na 2,5 dag begon hij weer wat op te krabbelen en na 3 dagen leek hij weer helemaal de oude. daarna heb ik nog een dagje rustig aan gedaan met eten maar het leek helemaal voorbij te zijn.

sindsdien eet hij weet prima... 's ochtends pap... 's middags brood en melk... later in de middag fruit en vroeg in de avond een 8-maanden groente potje.

het vreemde is alleen dat hij nu telkens minimaal 1 uur, oplopend tot 3 uur na zijn groentepotje dit weer helemaal uitspuugt (echt helemaal). hij heeft er geen last van.. blijft gewoon lachen en als hij al in bed ligt, slaapt hij gewoon weer verder (na het verschonen van hem en zijn bedje).

ik had zelf het idee dat het aan de stukjes ligt in een 8-maanden potje dus ben dit 2 dagen achter elkaar gaan pureren voordat ik het opwarmde. en die 2 dagen bleef het netjes in mijn buikje zitten.
    vandaag naar het kdv weer gewoon een heel potje meegegeven en wat denk je... thuis kwam alles er weer uit.

ik weet dus bijna zeker dat het hier aan ligt.. maar dat is toch echt heel vreemd niet??
    heeft iemand dit ooit meegemaakt? hij blijft die potjes wel gewoon heerlijk vinden.

ik hoop dat iemand hier een verklaring voor kan geven ;)

2. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    niemand?

was er al bang voor...

3. voske

voske Actief lid

Nov 15, 2007
    228
    0
    0
    ik kan je helaas niet helpen. Hier is het juist andersom. Als ik mijn mannetje drinken geef en niks vast erbij van liga, soepstengel, rijstwafel, fruit, brood of potje komt het water er allemaal weer uit.

Share This Page