wandelwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zilvervosje, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik zou idd naar een grote winkel gaan waar je ze allemaal uit kan proberen en op verschillende terreinen. De bugaboo was op papier ook niet mijn eerste keus, maar na een paar testrondjes met stip op nr 1. Succes met je keuze!

2. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn ook voor de bugaboo gegaan. Op papier voor ons ook niet de eerste keuze, maar na een testritje wel!
    Voordelen: klein en licht frame (makkelijk op onze bovenwoning en in kleine auto), wendbaar, makkelijk inklapbaar, praktisch nederlands design (maar dat is waarschijnlijk verkooppraat waar ik als een blok voor ben gevallen), zowel geschikt voor stad als strand/bos, lange wieg (we krijgen waarschijnlijk een lang kind), duwstang in hoogte verstelbaar, ook geschikt voor lange mannen (Heppieman is 1.98 ), mooie kleuren, wieg/buggy in andere richting te plaatsen, no-nonsense design.
    Enige nadeel: lage wiegbak, maar dit is vanwege de stabiliteit gedaan vanwege dat lichte frame. O ja, en hij is duur.
    Beste aanbieding vind je bij de babydump. Als winkels hem goedkoper aanbieden dan krijgen ze een rechtzaak van bugaboo, vandaar. Bij de babydump krijg je er ook nog een maxicosi bij, dus daarmee was het voor ons de voordeligste keus (met extra's toch nog zo'n €900,- hoor).

Zilvervosje, veel plezier met uizoeken/testen/kopen. Ik vond het een feestelijk moment :)

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier bij babypark besteld, was toen met adaptors en parasol incl aanvullende bekleding 750 €. Misschien nu niet meer, maar zou zeker even kijken.

Idd wagenbak is lekker lang en smal (kan in bijna alle winkels de paden door). Mijn zoontje heeft er tot hij 73 cm was ingelegen.

Deel Deze Pagina