Draagdoek/minimonkey?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ann82, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap een buikdrager gekregen maar die is voor baby's vanaf 3 maanden. Mijn premature dochtertje van 6 weken is vaak onrustig en kalmeert wanneer ze dicht tegen me aan ligt. Daarom ben ik aan het kijken naar een draagdoek die ik nu al kan gebruiken.
    Zo'n minimonkey lijkt me wel wat, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Of kan ik beter een ander soort van draagdoek aanschaffen?
    gr. Ann

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Een minimonkey is niet te vergelijken met een draagdoek ;) een minimonkey is vrij syntetisch en draagt niet ergonomisch. een draagdoek wel ;)

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier ook een prematuur. Daar gelaten dat de minimonkey niet echt helemaal verantwoord is heb je met een draagdoek meerdere opties waardoor er altijd wel een bij zit die je met je baby het makkelijkste kan dragen.

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Ik zou voor een rekbare draagdoek gaan voor in het begin lekker zacht en knus bij mama

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Kijk eens naar een doek van Hoppediz. Niet heel duur (mijne was 60 euro mét hele duidelijke handleiding) en een hele duurzame doek. Ik gebruik hem nu al 1,5 jaar. De eerste keer toen ze net een paar dagen oud was, en nu nog zeker wekelijks, soms wel dagelijks! En slijt nog niks, ziet er heel netjes uit en ik heb een 'das leichte', die is lekker dun en dat knoopt fijner. Je kunt ze op hun website bestellen, maar ook in Nederland via een webshop (zou je ff moeten googlen).

Succes!

Deel Deze Pagina