Hallo, Wij zijn ook druk bezig met het uitzoeken van alles Nu zijn we benieuwd naar jullie ervaringen met de wandelwagen van x-adventure? Bedankt Jootje33
die van mij zijn niet zo best......snel kapotte ritsen poreuze banden,lek regen scherm,lastig inklapbaar,en telkens kapotte of lamme drukknopen,wij hadden een 3wieler.wel een grote plus was dat het een hele ruime bak had tot zeker 7 maand lag ie errin en hij woog tog 7.5 pond bij geboorte,en ruime buggyzit.ohh en hele hele slechte service.......maar mischien hebben wij het niet getroffen en zijn er anderen die wel hele goeie ervaringen er mee hebben!succes in elk geval,er is zo veel keus.
die van mij zijn niet zo best......snel kapotte ritsen poreuze banden,lek regen scherm,lastig inklapbaar,en telkens kapotte of lamme drukknopen,wij hadden een 3wieler.wel een grote plus was dat het een hele ruime bak had tot zeker 7 maand lag ie errin en hij woog tog 7.5 pond bij geboorte,en ruime buggyzit.ohh en hele hele slechte service.......maar mischien hebben wij het niet getroffen en zijn er anderen die wel hele goeie ervaringen er mee hebben!succes in elk geval,er is zo veel keus.
Mijn ervaringen zijn goed. Ik heb een quicksilver, hij rijdt heerlijk! Wij zijn zelf vrij lang en dit is toch wel een wagen die iets hoger is dan de rest. Het enige minpunt vind ik de grootte. Ingeklapt is hij errug groot, je moet wel een grote auto hebben.
mmm ik weet het nog niet... hij staat hier netjes te wachten.... mijn vriendin is er tevreden over.. al is ie idd ingeklapt redelijk groot, maar eenander evriendin heeft de speedy sx en ook die is niet veel kleiner.... oj aik heb de inmotion3 en me vriendin ook... er is wel verschil tussen de wagens, voornamelijk in kwalitiet en in zwaarte, maar kwa uitrelijk liken ze allemaal op elkaar!