Wat vinden jullie, kan dit vestje voor zowel jongens als meisjes? Ik vind van wel, maar mijn man vind alles wat rood is voor meisjes. Bekijk bijlage 354345
Wat een leukerd!!! Ik vind het ook voor beide!! Zou m zo kopen voor mijn meisje!! Maar ook hartstikke stoer voor een jongen!
Ja ik vond m ook gelijk zo leuk en hij was met een opperdepop sticker! Ik denk voor een jongen op een spijkerbroek en voor een meisje op een (spijker)rokje met een rode of witte legging. Zo maak je het zelf jongens of meisjes achtig. Nu nog hopen dat mijn man er ook zo over gaat denken haha.
Kan zeker voor beide. Je kan dit vestje toch ook andersom dragen? Dus met wit/zwart aan de buitenkant?
Ik vind het voor allebei kunnen, ik heb er het broekje van in maat 56. Op het moment dat ik het kocht wist ik nog niet dat wij een meisje verwachten. Ik combineer het dus met een schattig wit vestje.
Voor beide. Wij hebben het in de kast hangen voor ons knulletje. Met een donker broekje en een wit shirtje. In een iets andere combinatie is het zo een meisjes-setje.
nee, kan niet bij dit vestje. was een andere volgens mij. Ik heb hem ook klaar liggen voor Jaapie. Met het bijpassende broekje, en de bijpassende slofjes <3
Rood vind ik juist voor jongens! Het vestje zou voor allebei kunnen maar vind het echt meer voor jongens.
Kan zeker voor beide! Persoonlijk vind ik het ook iets meer naar jongens neigen maar kan voor een meisje ook zeker!
Ik keek dus net op de bon en het is inderdaad officieel een jongensvest! Je kan 'm inderdaad niet omdraaien, de binnenkant is ook rood gestreept en dan zitten de naden echt verkeerd. Ik had bij ons het laatste vestje hier van (is maat 56) ik denk dat ze er uit gaan want hij was ook afgeprijsd + 2e babykleding halve prijs en ik had nog wat dus ik had 'm uiteindelijk voor 2,50 haha Nou hoop ik dat m'n man m ook goed keurt straks want ik wil 'm echt niet meer terugbrengen