Hallo allemaal. Mijn zoon van 7,5 maand wil behalve 's ochtends niet meer uit de fles drinken. Nu adviseert het cb om meteen over te stappen op een gewone beker. Ik heb dit wel geprobeerd, maar ik vind het maar een hoop gedoe... flink gesmeer en het duurt erg lang Hoe doen jullie dit? Toch doorzetten of eerst een tuitbeker o.i.d? Ben benieuwd naar jullie reacties!
wij hebben eerst de tuitbeker genomen Tijdens het fruit, brood en warme hap eten krijgt Teun water uit de tuitbeker eerst was het ff wenen maar nu drinkt hij er goed uit... wij hebben die van Avent vanaf 6 mnd en die bevalt ons prima, heb ook de losse tuitjes geprobeerd om in de ring van de fles te doen maar dat werkt toch minder
ben met iris eerst begonnen met de tuitbeker mar die wou ze op ten duur niet meer daarna eerst de oefenbeker gebruikt eigenlijk maar een paar dagen en daarna naar de gewone plasick beker
Ik heb hetzelfde probleem met Stefan. Hij wil meestal nog maar een halve fles gewoon drinken en daarna niets meer. Had het al met een gewone beker geprobeerd, maar dat knoeit nog te veel. Ik geef het nu op een lepel, dat gaat ook goed( heb Nutriton in de fles dus de melk is iets dikker). Toevallig was ik al van plan om de Difrax oefenbeker te kopen, maar met deze berichten doe ik het zeker. Leuk om te lezen dat Stefan niet de enige is die niet meer uit de zuigfles wil drinken. Dan zal het wel aan de leeftijd liggen.
Ik heb ook gewoon een tuitbeker genomen. Zo verslikt ze zich minder snel en haar kleertjes zijn niet drijfnat. Volgens mij is dat weer nieuw sinds een jaar ofzo, een gewone beker. Toen mijn dochter baby was, was het belangerijk ze snel uit een tuitbeker te laten drinken om haar tandjes te sparen. Nu weer een gewone beker... Maar een tuitbeker is vooral makkelijk omdat ze dit als vrij snel zelf kunnen. En waar haal je in de stad bijvoorbeeld een glaasje drinken vandaan?
yessin bijt alleen maar aan de gewonen beker en alles loopt ernaast:S ik ga vanmiddag weer een tuit proberen ...
Iris die drinkt onderweg gewoon uit de plastick of kartonnen weg werp bekers en dat gaat eigenlijk wel prima afentoe wat morsen maar dat is maar zelden
ja wel smorgens de ochtend fles nog uit d efles en savonds de pap fles nog uit de fles maar bij het fruit/brood en warme hap krijgt hij water uit de tuitbeker
elijah had eerst wel door dat hij er aan moest zuigen, dat was die beker van avent, maar bij die van difrax nog niet ik mag m ook niet van m afpakken, want hij bijt er zo lekker op, dus als ik dat ventiel eruit haal vind ie m nog leuker, want dat kliedert zo lekker
beyza krijgt nog steeds de fles . Ze vertikt het gewoon om uit een tuitbeker te drinken ze gaat er op bijten.En de oefen beker gaat ook niet zo 2 slokjes en dan hoeft ze niet meer dus ik moet wel de fles geven anders krijgt ze niks binnen. Hebben jullie tips ? Bij wie duurde het ook zo lang?