Wandelwagen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Annabelle29, Jun 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Welke wandelwagen hebben jullie? Wij gaan veel in het bos wandelen, dus zou vooral daar handig moeten zijn....

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Wij hebben de joolz day. Stevig, wendbaar en een hele fijne wagen. Wat voor paden heb je in het bos? Dat maakt nogal verschil. Wij zochten een wagen die ook compact op te vouwen was. Voor wat meer oneffen terrein leek de maxi cosi mura mij ook een goede optie, maar die is wel een stuk groter

3. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben de evo mutsy. Handig inklapbaar en sowieso een fijn ding. Wij wonen in de buurt van het amsterdamse bos en daar wandelen we ook iedere dag. Tis wel wat hobbelig maar dat heb je in 't bos sowieso. En voor die prijs vond ik het een erg goed ding!

Misschien dat er veel stevigere wagens zijn voor in het bos hoor, maar ik vond deze in ieder geval prima. Die kleine ook volgens mij :)

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben de bugaboo donkey en lopen ook vaak in het bos / op de hei met de hond. Onder de donkey en de Buffalo zitten 4 grote lucht wielen waardoor hij heel comfortabel loopt en ook weinig schokt. Is verder klein en compact in te klappen.

5. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Wij hebben de maxi cosi mura. Hebben hem nog niet in gebruik. Hebben veel rondgekeken en nagevraagd. Deze kwam voor ons als beste naar voren. Hebben een hond en gaan graag in het bos/strand wandelen.

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Wij hebben de bugaboo zowel frog als Cameleon, ideale wagens, ik wil nooit geen andere meer, klein op te vouwen, ( paste in onze vorige auto een mazda 2 en konden er nog boodschappen bij bovenop leggen) en rijd heel licht,ook in het bos prima te doen door de duwstang om te draaien zodat je de grote wielen voor hebt.

7. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Wij hebben de mutsy Igo, nog niet gebuikt maar door de foam banden die je eraf kunt halen is het makkelijk schoonmaken als je door de poep rijd.
    Tevens super makkelijk in te klappen en redelijk klein. Licht stuurbaar

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Joolz Day. Heerlijke wagen, hoewel ik er nog niet mee door het bos ben geweest dus daar kan ik niets over zeggen. Hij stuurt in ieder geval heerlijk licht!

Share This Page