wandelwagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door inkie1980, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    hoi
    vannaf wanneer ging de kleine in de wandelwagen bij jullie?

wij hebben de wagen van mutsearts en die bak is ovaal en niet vierkant.
    dus als je een wat groter kindje hebt ben je daar snel uit (wist ik veel dat ze haast 8 pond zou zijn)

maar ze is al vannaf geboorte erg sterk in dr nekje (met 2 dgn oud tilde ze in t z.h. dr hoofdje op van dr ene wang naar dr andere wang toen ze dr op dr buik lieten slapen).
    ze wou ook nooit dr hoofdje neerleggen tegen je lichaam als je dr beethield.maar hield t rechtop(wij hielden natuurlijk altijd wel onze hand erachter)
    ze wou alles zien en ging met dat hoodfdje steeds omhoog.
    dus in de wagen wou ze steeds met dat nekje omhoog.
    dus ging ze af en toen ook wel eens in dr maxicosi mee als we weggingen.
    maar als je dr in de bak legde ging ze helemaal tekeer.
    nu is ze dus 5 mnd en haast uit die bak
    (zie foto in mn album met 4,5 mnd)

dus ik dacht of ze nou in die maxicosi ligt of in de wandelwagen maakt dan ook niet uit.
    alleen is de wandelwagen dan beter lijkt mij.(met voetenzak erin dan lekker zacht)
    dus hebben we m 2 wk geleden omgebouwd naar wandelwagen en ze vindt t heerlijk.
    als we gaan lopen (loop veel als we de honden uitlaten) kan ze alles zien....
    zonnehoedje of zonnebril op tegen de scherpe zon....
    (ik zal zo ff een foto in mn album zetten van vanmorgen in de wagen)

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Hier nog niet. In de kinderwagen past ze ook niet meer en ze vind het niet leuk meer. Maar ik doe haar nog in de maxicosie op het onderstel.

3. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    maar in feite is dat t zelfde toch of niet ;)
    ze zitten in allbei rechterop.alleen is de wandelwagen wat ruimer,en zacher vindt ik.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise ging met 6 maanden in de wandelwagen. In de mc zou ik niet te lang met haar gaan wandelen.

5. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben de wagen ook met een maand of 5 omgebouwd. Je kan haar inderdaad beter in de wandelwagen leggen dan in de maxi cosi.

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Noortje lag ook al bij 4,5 maand in wandelwagen (Bugaboo). Lag wel helemaal plat met ruggetje en ik maakte dan maar korte wandelingetjes. Ze was wel heel sterk en kon ook al stevig zitten en hoofde tilde ze al bij dag 1 helemaal op. Wagenbak was nog niet helemaal te klein, maar Noortje wilde gewoon meer zien. Je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt. Ik denk zelf dat ze beter wat platter in de wandelwagen kan liggen dan in de maxi-cosie als ze al wat groter is. Fijn dat ze nu wat meer kan zien..

7. Niet meer actief

Enzo lig sinds een week (dus 4,5 maand) in de wandelwagen, nou kan de Quinny aardig plat dus hij ligt/zit half, hij vindt het geweldig! kan lekker voor zich uitkijken.
    zal even foto [​IMG]plaaten:

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva past nog maar net in de kinderwagenbak, maar ik ga 'm echt pas ombouwen tot het echt niet meer past. Is toch het beste. Eva houdt haar hoofd vanaf dag 1 al goed rechtop, hebben het nooit hoeven ondersteunen. Ze heeft als ze op haar buik ligt nog nooit haar hoofd neergelegd, altijd rechtop (en ze ligt nu vaak een uur achter elkaar op haar buik). En bij ons legt ze ook nooit haar hoofd neer.

Ik zat net naar de foto in je album te kijken, maar Eva heeft nog veel minder ruimte. Maar het gaat best hoor. Ze komt wel een stukje overeind, net als in de Maxicosi, maar ik geef haar dan vaak een speeltje en dan is het weer goed. En anders laat ik haar even, goed voor haar buikspieren ;). Ik denk dat we de wagen met 7 maanden om gaan bouwen.

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb met 6 maanden de wagen omgebouwd. Eerder vond ze het ook al niet meer leuk. Maar een speeltje en de kap naar beneden wilde nog wel eens helpen.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    De kap naar beneden is hier ook een groot succes inderdaad! Dan kan ze echt veel zien!

11. Marlous

Marlous Niet meer actief

Ik heb die bak echt nauwelijks gebruikt, de eerste maand alleen. De Maxicosi vond ik makkelijker als je met de auto ergens heen gaat, kan ze blijven zitten, niet steeds erin/eruit. En ze kan meer zien. Over een maand of 2 gaan we deel 3 eens proberen.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als we met de auto weggaan en niet te lang, blijft Eva vaak ook in de Maxicosi. Niet als het erg warm is, dan gaat ze altijd in de kinderwagenbak. Maar we gaan ook vaak genoeg lopend weg en dan gaat ze in de kinderwagen.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Heel toevallig hebben wij gisteren ook gekeken hoe ze in de kinderwagen komt te zitten. Wij hebben de bugaboo, dus de bak past nog goed, die is gelukkig heel groot!
    Toch vind ik ook dat ze in de bak veel beter ligt. De kinderwagen is toch meer een zitje en hoewel het plat kan, echt heel goed is het gewoon niet.
    Ik maak dagelijks wandelingen, meestal maar een half uurtje, maar toch heb ik liever dat ze plat kan liggen.

Ik wil ook liefst tot 6 maanden wachten, even afwachten of dat lukt!

14. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    amy ging met 6 maanden in de wandelwagen, ze wilde alles zien. maar je moet hem dat wel op de ligstand zetten he! groetjes!

15. Meerkat

Meerkat Actief lid

1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Hier ook vanaf een maand of 6 in de wandelwagen. Ook een bugaboo die kun je helemaal plat leggen, Ideaal

Deel Deze Pagina